-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Ung gravid i sthlm vill ha vänner!
28 inlägg • Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
Ung gravid i sthlm vill ha vänner!Hej mitt namn är Kim och jag är 17år. Jag väntar ett barn i juli.
Jag vill ha en annan gravid att följas åt med under graviditet och såklart barntiden. Eftersom jag är ung så känner jag ingen alls som sitter i samma sits. Därför behöver jag någon att träffa regelbundet. Jag vill träffas i verkliga livet! Alla åldrar är välkommna att höra av sig. Ni kan mejla mig, jag använder inte msn. Kimbjerr@gmail.com
Re: Ung gravid i sthlm vill ha vänner!Hej, jag är också en ung blivande mamma. Är 17, fyller 18 år i maj då jag även kommer att få mitt första barn. Skulle vara jätte roligt att prata.
Re: Ung gravid i sthlm vill ha vänner!ThereseLB:
Vart exakt bor du? Jag håller verkligen med dig om att det blir annorlunda mellan gamla vänner, de förstår ofta inte riktigt! Skulle vara så kul att träffa en annan gravid. Skulle vilja träffa dig om du vill och kan. Svara gärna på min mejl, jag kollar ofta. kimbjerr@gmail.com kam
Re: Ung gravid i sthlm vill ha vänner!Hej!
Har just fått reda på att jag är gravid, är någonstans runt v.9 tror jag så det kan fortfarande gå hur som helst. Jag är 18 år, och gravid med första. Går allt rätt och om jag räknat rätt så blir jag mamma i Augusti. Håller helt med om att man känner sig ensam i situationen och liksom dig letar jag efter någon att dela allt med!
Re: Ung gravid i sthlm vill ha vänner!He Linnea! Jag är gravid i 13de veckan:D
Jag har ite lyckats hitta någon att följas åt med, skulle du vilja träffas? Vart bor du? kram
Re: Ung gravid i sthlm vill ha vänner!Jag var gravid för 4 månader sen men nu har jag en 4 månaders gammal son som heter Oliwer..världen vackraste
Re: Ung gravid i sthlm vill ha vänner!Hejsan Theres heter jag och är 20år. Vårat lilla yngel är i v9+6.
Bor ca en kvart från Sthlm C. Söker själv några man kan träffa och pratas vid med.... Har inga vänner som kommit in i familje livet än och jag var inte riktigt berädd på det heller... Men vill inget hällre än att få våran lilla bebis och följa med den i livets hårda värld. Ta min msn: TkHolmberg@hotmail.com Joo Kimmen addar dig nu... =)
Re: Ung gravid i sthlm vill ha vänner!Joo Kimmen addar dig nu... =) ??
Jag träffas gärna:D
Re: Ung gravid i sthlm vill ha vänner!Jag har ju dock redan barn med de går tre gravida tjejer än så länge i min ny skapade föräldragrupp!
Re: Ung gravid i sthlm vill ha vänner!Hehe... Ingen som addat mig än?? =(
28 inlägg • Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
|