-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Ung gravid/nybliven mamma i Stockholm ?
21 inlägg • Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
Ung gravid/nybliven mamma i Stockholm ?Hej, alla upplagda trådar var så pass gamla att jag tyckte det var bättre att skapa en ny..
Jag heter Ida, är 18 år (snart 19) och gravid i vecka 34. Beräknad ankomst 21 mars. Skulle vilja prata med andra unga gravida/nyblivna mammor eftersom att jag inte känner någon som är i samma sits. Kan vara skönt att ha någon att kunna bolla lite med, oro, glädje, förväntan.. I min föräldragrupp var den yngsta mamman tio år äldre och i en helt annan fas i sitt liv, och vi har inget gemensamt utom att vi väntar vårat första barn. Så nu hoppas jag här kunna hitta någon annan ung blivande/nybliven mamma som vill prata, kanske träffas, kanske bli vänner och göra saker i framtiden? Skriv då här, eller skicka ett mail: idawiander@hotmail.com Msn använder jag tyvärr inte, facebook funkar ju också: Ida Wiander ha det fint!
Re: Ung gravid/nybliven mamma i Stockholm ?Hej
Jag är 21 år och ska föda i juni. Jag känner precis samma sak, i min mamma grupp är det bara äldre mammor. Skulle också vilja prata eller kanske ses för att umgås med unga mammor Ha det bra hoppas vi hörs.. Kram!
Re: Ung gravid/nybliven mamma i Stockholm ?Hej !
Jag är 19 år och har bf den 22 juni. Känner att jag också skulle vilja umgås och prata och så vart bor ni ? Kram Nathalie
Re: Ung gravid/nybliven mamma i Stockholm ?Hej hej!
Jag är 22 år. Har en Dotter på 7,5 månader och väntar mitt andra barn till början av augusti. Blev själv mycket besviken på min mammagrupp då många var äldre och inte speciellt intresserade av att knyta kontakt med mig och min dotter. Så jag hänger gärna på den här tråden oxå, kan vara lite roligare att prata med människor i samma ålder och livssituation. Vill gärna inte tråka ut mina andra "barnlösa" vänner med för mycket bebisprat =) Om vi är några stycken, varje inte försöka planera in någon fika någon gång här framöver och bilda vår egna lilla mammagrupp? Min mail: jenna_jr_87@hotmail.com kram kram/ Jenna
Re: Ung gravid/nybliven mamma i Stockholm ?Hej! Va roligt att ni skriver
Jag bor i Kärrtorp, tio min från söder och tjugo minuter från city Fika och bilda mammagrupp låter jätte mysigt. Jag känner ingen i samma sits så det skulle vara underbart att få prata med någon som vet vad man går igenom.. och sen i framtiden kanske träffas med våra bebisar Jag är jätte ledig dagtid så jag kan iprincip träffas när som helst! Ska vi hitta en dag som passar alla? Kram!
Re: Ung gravid/nybliven mamma i Stockholm ?Det tycker jag verkligen! Jag bor i Huddinge, ca 20 min tar det för mig att åka in till stan, eller en kvart in till södra. Jag är mammaledig så jag kan anpassa mig precis efter er. Det kanske tar lite tid för alla att hitta tillbaka till den här tråden, så, ska vi säga en dag om ca 2 veckor, vid vecka 8? Så kan alla hinna komma med förslag som passar dom
kram kram min mail om det skulle behövas är: jenna_jr_87@hotmail.com
Re: Ung gravid/nybliven mamma i Stockholm ?Tråkigt att ingen svarat
Re: Ung gravid/nybliven mamma i Stockholm ?Hej kan förstå hur du känner dig men själv har jag inga abrn men vill så gärana ha barn nu men killen min vill vänta ett bra tag till:(.
Gillar det inte alls att behöva vänta ut honnom känns hur jobbigt som hälst. Mvh Mia
Re: Ung gravid/nybliven mamma i Stockholm ?Kan man få hänga på här? Är visserligen inte gravid men har två små flickor.
21 inlägg • Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
|