-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
ung gravid och ensam ?
8 inlägg • Sida 1 av 1
ung gravid och ensam ?heej allihopa . Jag vart gravid när jag fortfarande gick på p-piller. så de var inget planerat men är lika älskat för det! är nu i vecka 12+4
Re: ung gravid och ensam ?Kolla under medlemsgrupper. Där finns en grupp som heter "Ensam gravid"
Re: ung gravid och ensam ?Jag var gravid när jag var 19 och fick min dotter när jag var 20 och var ensamstående i 4 år tills jag träffade min blivande man i våras.
så jag är inte i din situaton nu men jag var
Re: ung gravid och ensam ?Hej jag är född 90 och är i vecka 24
Re: ung gravid och ensam ?Hej! Jag är lite yngre hela 17 år och är gravid i 14 de veckan dock lever jag och pappan ihop. Men hoppas vi kanske kan prata lite mamma snack ändå!
Re: ung gravid och ensam ?är 92a och pappan är inte delaktig i det här, beräknar i Juli : )
Re: ung gravid och ensam ?18år gammal, är i v.13 & pappan vill inte vara delaktig, vi försöker också att vara vänner men det går inte riktigt så bra på den fronten som jag önskat. Det kan vara extremt jobbigt att vara ensam, speciellt med alla hormoner som flyger upp & ner så här finns någon som förstår dig. Hoppas det går bra för er på vänskapsfronten. Styrkekram!
Re: ung gravid och ensam ?hej! ja va 18 när ja fick mitt lilla knyte å ensam sen graviditeten. det enda ja kan säga är att gö de inte jobbigare än de e å ta vara på den hjälp du kan få. att va ung och ha barn e inte de jobbigaste de e hur andra behandlar en, vill inte ta dig på allvar elle ens lyssna på va du har å säga men stå på dig. förhoppningsvis så har du bra vänner å familj istället som kan finnas där för dig istället.
8 inlägg • Sida 1 av 1
|