Nej vi skall inte ta reda på ett, det visar ju sig ändå i slutändan

Det har de flesta sagt till mig att jag slipper vänta lika länge, även att jag slapp denna "oro" period som alla kallar det fram till vecka 12. Vet ju inte hur denna period skall kännas men jag har varken kännt mig orolig eller att tiden går nå sakta

Haha tycker att tiden flyger iväg nyss var det 6 mån kvar, nu är det bara 5
Har aboslut efter igår när vi var och lyssnade på fjuttens hjärtljud aldrig varit så lycklig som när jag gick därifrån. Sambon sade också till mig att han inte sett mig så glad som jag var då någonsin sedan jag fick reda på att jag var gravid. Det blir bättre och bättre för var dag

Hur känner man sig om man är berädd på att bli mamma ? Haha jag oroar mig hela tiden att jag kommer att göra någonting fel eller så. Men men kommer absolut göra allt i min kraft för att bli en så bra mamma som möjligt och jag är redo att anta utmaningen

Själv då, hur var det att ställa om sig från en dag till en annan? Att komma hem från BB, att ena dagen är man 2 och andra dagen är man 3..
Kan tänka mig att det blir en liten

när man vaknar utan mage första dagen och magen helt plötsligt ligger inlindad i en filt i sin säng.