-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
ung mamma ?
11 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
ung mamma ?Hej!
Finns det unga mammor i Malmö eller i närheten? Hade varit roligt att prata med andra som e i samma sits Jag är 20 år och har en underbar dotter som e född i augusti 2008, fick reda på att jag e gravid igen för några veckor sen, har bf i maj Adda mig på facebook om ni vill : Yllka Sejdiu
Re: ung mamma ?var 20 när jag fick mitt första barn och är nu 24 och hoppas på att snart kunna få vänta mitt andra..
så ung mamma ja men kankse inte så ung längre
Re: ung mamma ?Hej!
Jag e en malmö tjej dock bosatt i trelleborg nu men men... Precis fått veta att jag e på tjocken Hade vatt kul att ha lite kontakt faktiskt eller snacka lite om allt kring mamma rollen o graviditeten. Har BF 7 sep 2011
Re: ung mamma ?hej hej!
Jag är väl vad vissa skulle klassa som "ung manna" (22år) bor dock inte i malmö utan enköping mellan uppsala, västerås och stockholm (samt några andra städer). Hoppar gärna in här om jag får? sköt om er!
Re: ung mamma ?hej på er!
är 21 och har bf 6e augusti, bor i stockholm. första barnet så det är väldigt spännande hur mår ni alla?
Re: ung mamma ?jo då det är okej... är trött men kan bero på tiden...
hur är det sj?
Re: ung mamma ?hej hej.
Nej det är ju bara ca 35 minutmellan oss. Jo då jag mår ganska bra.. Drabbades av akut halsbränna igår men annars så är det helt okej denna graviditet. HUr mår du själv? Kram
11 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
|