-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Unga 15-25 som bor i Skåne och som vill skaffa barn/gravidaRe: Unga 15-25 som bor i Skåne och som vill skaffa barn/gravidamammatbg Hehe japp det blev tvillingar här
Dom var helt perfekta... Känns spännande och otroligt samtidigt har ju inga tvillingar i släkten Vi fick 2 mirakel istället för 1 och kan man vara annat en tacksam, lite orolig om hur kroppen kommer ta hela graviditeten jag e ju inte stor direkt så lär bli tungt... Men underbart blir det vilket fall som när dom kommer ut som två bäbisar Tackar som frågar! Hur går allt sj, som jag ser här så verkar du må bra och ha det bra Saris88- Grattis får man ju säga
Re: Unga 15-25 som bor i Skåne och som vill skaffa barn/gravidaSiMi fy vad kul!
Re: Unga 15-25 som bor i Skåne och som vill skaffa barn/gravida
Tackar tackar det är helt fantastiskt!! Hur har det varit för din familj med att ha haft tvillingar och så? Ok låter ju tradigt det här med ögonen och smärtorna i buken Ohh vad spännande sen när du ska gå igenom förlossningen och få se ditt lilla mirakel! Litet tag till att vänta dock men inom snar framtid- är skit taggad för dig hahahahahahaha! Hälsa lite från mig
Re: Unga 15-25 som bor i Skåne och som vill skaffa barn/gravidaHalloj folket! Hur är det med er i väntans tider? Kramar
|