Madeleine Kil...

Det är en fråga som jag inte kan svara på. Du bör kontakta arbets-...

Barnmorskan

Unga 15-25 som bor i Skåne och som vill skaffa barn/gravida

Plussa tillsammans! Träffa och diskutera med andra som vill bli med barn och som börjat försöka!

Re: Unga 15-25 som bor i Skåne och som vill skaffa barn/gravida

Inläggav SiMi 29 dec 2011, 22:32

mammatbg Hehe japp det blev tvillingar här :wink: !!!
Dom var helt perfekta... Känns spännande och otroligt samtidigt har ju inga tvillingar i släkten :roll: ÖDET måste det vara haha!
Vi fick 2 mirakel istället för 1 och kan man vara annat en tacksam, lite orolig om hur kroppen kommer ta hela graviditeten jag e ju inte stor direkt så lär bli tungt... Men underbart blir det vilket fall som när dom kommer ut som två bäbisar :) Jag mår skit illa och igår fick jag inte behålla nån mat alls :? Mindre roligt mmen BM sa att det är vanligt me tvillingar då mitt hcg hormon är väldigt högt vilket kan ge kraftigt illamående med hemska kräkningar USCH!! Annars mår man prima hehe!
Tackar som frågar! Hur går allt sj, som jag ser här så verkar du må bra och ha det bra :wink: hur är det med liten? Avundsjuk på att du och Poppe känner av dom små... Vad underbart härligt!

Saris88- Grattis får man ju säga :P !! Många trelleborgare ju hihi men vi är ju lite överallt, TUR DET!! Hur mår du då?
SiMi
Alltid online

BF: 080712
Status: Förälskad och gravid med tvillingar :-)

Inläggav mammatbg 30 dec 2011, 00:22

SiMi fy vad kul! :) Vi misstänkte också tvilllingar i början, men jag har ju det i familjen då min mamma är tvilling, och hon väntade även tvillingar, men som tyvärr slutade i utomkvedshavandeskap. Men fy vad skoj för er! :) Har precis kommit hem från förlossningen då jag har haft problem med synen och haft precis som smärtor i magen, men dom kunde inte hitta nåt, så fick åka hem igen, hoppas bara att allt är bra med lilleman i magen, fast han ligger ju redan med huvudet nere men inte fixerad än, men vem vet han kanske vill ploppa ut snart! :)
mammatbg
Stammis

Inläggav SiMi 31 dec 2011, 10:11

mammatbg skrev:SiMi fy vad kul! :) Vi misstänkte också tvilllingar i början, men jag har ju det i familjen då min mamma är tvilling, och hon väntade även tvillingar, men som tyvärr slutade i utomkvedshavandeskap. Men fy vad skoj för er! :) Har precis kommit hem från förlossningen då jag har haft problem med synen och haft precis som smärtor i magen, men dom kunde inte hitta nåt, så fick åka hem igen, hoppas bara att allt är bra med lilleman i magen, fast han ligger ju redan med huvudet nere men inte fixerad än, men vem vet han kanske vill ploppa ut snart! :)

Tackar tackar det är helt fantastiskt!! Hur har det varit för din familj med att ha haft tvillingar och så?

Ok låter ju tradigt det här med ögonen och smärtorna i buken :( Tur att dom inte hitta något men förstår helt att det säkert finns en oro i det ändå! Allt är säkert helt perfekt med liten :wink:
Ohh vad spännande sen när du ska gå igenom förlossningen och få se ditt lilla mirakel! Litet tag till att vänta dock men inom snar framtid- är skit taggad för dig hahahahahahaha!
Hälsa lite från mig :)
SiMi
Alltid online

BF: 080712
Status: Förälskad och gravid med tvillingar :-)

Inläggav Poppe 09 jan 2012, 15:58

Halloj folket! Hur är det med er i väntans tider? Kramar
Poppe
Stammis

Föregående

< Återgå till Vill bli med barn

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm