-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Unga 15-25 som bor i Skåne och som vill skaffa barn/gravidaUnga 15-25 som bor i Skåne och som vill skaffa barn/gravidaJag och min sambo planerar att flytta ner till Skåne i början på januari någon gång.
Vi är även sugna på att börja bebisverkstad i november-trakterna. Nu kan det låta något hektiskt kanske. Men vi tror att det kan fungera och är positiva. Jag pluggar och min sambo blir klar med sin utbildning till december, och vi är 24 år respektive 31 år gamla. Det skulle vara kul att skaffa sig lite vänner som är inne på barn-spåret och som bor i Skåne, eftersom ingen av mina vänner har barn eller vill skaffa barn nu. Finns det några gravida/försökande/föräldrar i liknande ålder som bor i Skåne?
Re: Unga 15-25 som bor i Skåne och som vill skaffa barn/gravidaHej
Välkommna ner hit till skåne:) jag och min sambo bor här nere och har precis börjat försöka skaffa vårta andra barn. vi är 21 och 24 år gammla:)
Re: Unga 15-25 som bor i Skåne och som vill skaffa barn/gravidaHej på er! Japp vi finns här
Jag heter Simone och e 25 och killen me, precis plussat så nu hoppas vi på att det håller sig kvar! Hur känns det för er Mellanie och Ungmamma20 någon ny info kanske? Kramar
Re: Unga 15-25 som bor i Skåne och som vill skaffa barn/gravidaHej hej! Jag bor oxå i skåne med min sambo. Jag är 20 år och gravid med första. Hur går det för er? Grattis Simone, håller tummarna för dig.
Re: Unga 15-25 som bor i Skåne och som vill skaffa barn/gravidaUnderbara skåne
Jag bor i skåne med min sambo =) ja blir 20 och han 29 ,vårat barn e planerat nu i april
Re: Unga 15-25 som bor i Skåne och som vill skaffa barn/gravidaToj Va kul gratulerar hur långt gången är du? TACK behöver alla tummar och tår då jag sist fick ett MA... Men känns bra än så länge iaf
Grattis Poppe Gud va roligt!! SKÅNE ÄR THE SHIT Lycka till till Ungmamma och Mellanie! Hoppas ni snart får plusset
Re: Unga 15-25 som bor i Skåne och som vill skaffa barn/gravidaHaha ja skåne rules !
SiMi hur långt in i graviditeten är du?
Re: Unga 15-25 som bor i Skåne och som vill skaffa barn/gravidaHej
jag är 21 år och min man är 34 år .vi vill ha barn men jag tvekar att jag är ung .jag vill bli mamma ,jag några råd
Re: Unga 15-25 som bor i Skåne och som vill skaffa barn/gravidajag vill några råd
Re: Unga 15-25 som bor i Skåne och som vill skaffa barn/gravidaTack Simone:D jag är i vecka fem, vilken vecka är du i ?:) Till cane00: jag tycker inte att du är för ung, själv är jag 20 och gravid. Men det har nog inte så mycket med åldern att göra utan vad du själv känner. Känner du dig redo? Det är bara du själv som kan svara på om du känner att du är för ung.
|