-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
UNGA mammor +15
48 inlägg • Sida 5 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: UNGA mammor +15jag är en 19 årig tjej som ska ha första bebben 23 januari är det beräknat
Re: UNGA mammor +15Hej unga mammor!
Jag hör nog egentligen inte hit eftersom jag är 25 år. Men jag vill skriva här då jag känner att jag kan fungera som ett gott stöd till er andra unga tejer som ska bli mammor och redan är det. När jag var 16 år blev jag gravid och en månad efter det att jag fyllt 17 föddes min lilla dotter som idag är 8 år. Nu är jag gravid igen och väntar barn nr 2. Jag har gått igenom oerhört mycket genom alla dessa år. Och har levt som ensamstående från det att lillan var 1 år fram tills för 2 år sedan. Även om jag är 25 år så känner jag mig väldigt ung som har ett busfrö som börjat skolan! Jag ska följa denna tråd och svara på frågor ni har. Ni får även kontakta mig via min mail eller blogg! hannastigsson@hotmail.com mamaliciouz.blogg.se
Re: UNGA mammor +15Jag var 16 när jag fick veta att jag var gravid är idag 17 och födde en liten Theo för fyra veckor sen
Re: UNGA mammor +15Jag vill ha barn innan jag är 25. Och hoppas verkligen att jag och min pojkvän är rätt för varandra, och att han vill ha barn samtidigt som jag. Jag är 15, och vill fixa till allting med skolan så jag kan flytta ihop med min pojkvän, och börja gå i gymnasiet där. Jag vill helst ha barn innan jag är 20 faktiskt.
Re: UNGA mammor +15jag är 17 och gravid
Känner att jag vill komma i kontakt med någon i min ålder som också är gravid
Re: UNGA mammor +15Något gammal tråd hehe
Jag är också 17år, min lilla tjej förväntas komma 17 januari. Så ganska så snart
48 inlägg • Sida 5 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
|