-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Unga mammor, Enköping/Västerås/Uppsala
6 inlägg • Sida 1 av 1
Unga mammor, Enköping/Västerås/UppsalaHejhej!
Jag är 19år och bor i Enköping. Är i vecka 18, tror jag! På måndag ska jag på ultraljud, då får jag väl veta exakt när jag ska ha, antar jag Jag känner ingen som ska ha barn just nu, så det hade varit kul att prata lite med någon annan "ung mamma"!
Re: Unga mammor, Enköping/Västerås/Uppsalahej hej, jag vet inte vad du räknar som ung mamma. men jag är 23 år och bor i enköping jag också.
Är du intresseard av att ha någon från samma stad att prata med så är det bara att höra av sig! Stort grattis till liten i magen!
Re: Unga mammor, Enköping/Västerås/UppsalaJadu, jag vet inte själv vad jag räknar som ung mamma egentligen, haha!
Ja, det vore riktigt kul att prata med någon som bor i samma stad Tänkte att jag skulle skicka ett PM till dig med min msn eller något sånt, men det verkar inte funka så bra för mig...haha. Så om du vill så får du gärna skicka ett PM till mig med din msn, så lägger jag till dig! Tack så mycket. Och grattis själv!
Re: Unga mammor, Enköping/Västerås/Uppsalalägger till dig på msn så får vi se om du accepterar =)
Re: Unga mammor, Enköping/Västerås/UppsalaJag är 21 år gammal och bor i Västerås! Fick min första son när jag var 19 år gammal, och jag väntar nu på syskonet som kommer i oktober om allt går väl
Re: Unga mammor, Enköping/Västerås/UppsalaJag är 24 (uuha fyller snart 25) men var 20 när jag fick mitt första barn och kommer vara 25 när jag får mitt andra i september. men jag bor i västerås och är i v 13 nu
6 inlägg • Sida 1 av 1
|