-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Unga mammor/ gravida i Gävle/Uppsala
8 inlägg • Sida 1 av 1
Unga mammor/ gravida i Gävle/UppsalaHej jag är 19 år och gravid har bf den 11 november
Re: Unga mammor/ gravida i Gävle/UppsalaHejsan
Jag är 17 år & blir mamma i mars Jag går andra året omvårdnad på polhemsskolan & bor hemma fortfarande med min familj i sörby i Gävle. Men ska leta eget så fort ja fyllt arton skulle vara kul & prata lite
Re: Unga mammor/ gravida i Gävle/UppsalaHej!
Ensamstående här också, 18 år och bor i Gävle tillsammans med syster i lägenhet. Kul att pratas lite kanske?
Re: Unga mammor/ gravida i Gävle/UppsalaHej!
Jag är 21 och ska bli mamma i Juni, har sen tidigare en dotter ihop med min sambo som är 16 månader. Jobbar inom hemtjänsten till 31 dec sen vet jag inte vad som händer. Bor i Uppsala.
Re: Unga mammor/ gravida i Gävle/UppsalaKänner mig ganska gammal i jämförelse
Re: Unga mammor/ gravida i Gävle/Uppsala<mys-mamma>: hehe kan nog allt säga att du är ung fortförande
Re: Unga mammor/ gravida i Gävle/Uppsalahej! nathalie heter jag och är 21 år.. väntar en liten flicka nu den 16 mars
Bor i uppsala med min sambo hemma hos mina föräldrar för tillfället tills vi hittar nåt eget vi har råd med... svårt att hitta lägenhet här i uppsala..
Re: Unga mammor/ gravida i Gävle/UppsalaJag är också från Gävle och är gravid med mitt/vårt första. Är dock 23 men vill anse mig själv som ung ännu
8 inlägg • Sida 1 av 1
|