-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Unga mammor i Göteborg!
8 inlägg • Sida 1 av 1
Unga mammor i Göteborg!Hej!
Jag heter Malin, är snart 21 år och mamma till Adrian 4 månader. Jag efterlyser fler unga mammor i Göteborgsområdet!
Re: Unga mammor i Göteborg!hej jag heter helena jag är 18 år och väntar min första till feb 2010 har formodligen hunnit fulla 19 innan den lille hoppar ut
sverige_helena__@hotmail.com
Re: Unga mammor i Göteborg!Hej tjejer!
Jag väntar mitt första barn i Juni 2010. Jag är nu 20, vet inte om ni räknar mig som ung. Bor också i göteborg!
Re: Unga mammor i Göteborg!hejhej!
jag är 20, bor i göteborg och ska ha barn i februari
Re: Unga mammor i Göteborg!Hej !
Jag är 19år , och väntar mitt första barn i Juli !
Re: Unga mammor i Göteborg!Hej hej!
Här har ni en till ung blivande mamma! Jag heter iaf Alice och är 20 år, jag och min sambo väntar vårat första barn 26 Januari har jag beräknad förlossning. Så det kan ju lika gärna bli i Feburari. Jag är nyinflyttad i Frölunda tillsammans med min sambo. Hoppas vi blir fler som skriver här! Hade varit kul att träffa lite mammor i sin egen ålder Jätte kram på er!
Re: Unga mammor i Göteborg!hej.
Jessica heter jag 21år gammal och jag ska ha den 6 december säger dom. Jag bor i Landvetter med min sambo hoppas allt är bra med alla
Re: Unga mammor i Göteborg!Hej, vad roligt!
Jag är 22 år och har en son på snart 2 år och väntar mitt andra barn nu i mars 2011 Vi bor i Mölnlycke och är rätt så nyinflyttade i Gbg området hade varit jätte kul och lära känna dig och andra unga mammor skriv gärna på min msn, xtinagoran@hotmail.com
8 inlägg • Sida 1 av 1
|