-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Uppsalamammor sommar 2011
5 inlägg • Sida 1 av 1
Uppsalamammor sommar 2011Hej alla blivande mammor!
Jag undrar om det finns några, i sommar blivande mammor, som är bosatta i Uppsalaområdet här? Jag skulle gärna vilja utbyta lite tankar och det gärna med er som bor i samma stad som jag själv. Skriv gärna en liten rad!
Re: Uppsalamammor sommar 2011Hej!
Jag bor 3 mil utanför uppsala och har bf den 4/8 11 Emma
Re: Uppsalamammor sommar 2011Hej
Kul att se någon fler från Uppsala...Jag bor i Lagga strax utanför och vi har föväntad BF slutet av augusti.
Re: Uppsalamammor sommar 2011Hej tjejer!
Vad roligt att ni skrivit och att ni också bor i Uppsala-trakten. Visst är det spännande med graviditet och stundande bebis och allt? Jag börjar bli sjukt otålig på att få träffa den lill* nu, samtidigt som det är ganska skönt att det fortfarande är tid kvar. Har ni börjat fixa mycket hemma för bebisen och så eller väntar ni? Vi håller på och fixar och donar som bäst i vårt bebisrum här hemma, men så ska vi ju ha bebis lite tidigare än ni också. Mår ni bra annars?
Re: Uppsalamammor sommar 2011
Vi kan inte fixa så mycket vi bor bara i en tvåa just nu och vi har haft vatten läcka så det ser ut som ett bombnedslag i hela lägenheten. Men vi har köpt barnvagn och bilbarnstol. Jag mår bra men mår illa till och från. Emma
5 inlägg • Sida 1 av 1
|