av Mrschiara2012 10 jan 2011, 23:34
Varför har man inte ett inbyggt gravtest som är både gratis och lätt att konstatera ja jag är gravid elelr nej jag är inte gravid vatrför ska man behöva gå månad in och månad ut dag för dag och sekund för sekund och fundera på vad är det egentligen jag känner hmm varför mår jag illa har min mage fått en hyresgäst eller vad är det som händeR?!
Nu har jag bara gått 3 månader inne på min 4:e månad och jag håller på att bli skvatt galen av allt funderande... samtidigt så känns det SÅÅÅÅÅÅÅ hoppfyllt att känna alla symtom på graviditet som du kan...
järnsmak i munnen, extra trött, kissnödig till 1000 m.m.m.m. illa mående.. ja u name it det allra mesta har jag upplevt senaste dagarna samtidigt så förösker jag låta bli att tänka för att jag vet att när kroppen är redo du kommer det att hända, men då börjar tankarna istället men tänk om det inte gör det..
tänk om min dotter aldrig får ett syskon okej då är jag ju nöjd med henne och så men vill samtidigt inte att hon ska vara ensambarn utan att hon ska ha sina sykson/sitt syskon om det mot all förmodan skulle hända något med oss...
GAGAGGA alla dessa tankar, men sänder en tanke till alla ni andra som precis som jag bara väntar på erat plus håller mina tummar för att ni och vi får våra plus snart så vi alla slipper väntan !
Mamma till en 06:a och blivande Fru -12