-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Utredningen är klar
2 inlägg • Sida 1 av 1
Utredningen är klarHej!
Måste skriva av mig lite. Nu är utredningen av upprepade missfall klar och läkaren kan inte hitta någon förklaring till varför. Han spekulerade i om jag och min sambo är för lika varandra men ändå inte "matchar". Vilket gör att min kropp stöter bort den delen av graviditeten som kommer ifrån hans gener. Han sa även att våran chans att få en stor familj ihop inte är så stor, men han tror dock att vi kan få ett barn. Frågan är bara om hur lång tid det tar. Efter så många upprepade missfall har vi enligt statistiken ca 50-60% risk att få missfall vid kommande graviditeter. Det känns ganska tungt att veta. Men, om vi vill så kan vi få en remiss till någon Lennart Blomqvist i Borås för att få vara med i en studie för par som har haft 3 eller fler missfall på raken. Jag hoppas så innerligt att det här kan bli vägen för att få en liten familj. Det är jobbigt att tänka tanken på att vi kanske inte kan få så många barn. Men jag blir lyckligast i världen om vi lyckas få ett <3
Re: Utredningen är klarJag håller alla tummar & tår jag har för att ni lyckas med en liten en! Måste ha varit otroligt tufft att behöva gå igenom så många missfall och dessutom en såpass trist utredning :/ Många kramr till er & lycka till i framtiden!
2 inlägg • Sida 1 av 1
|