-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Utskälld av barnmorskan
24 inlägg • Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Re: Utskälld av barnmorskanJag snackade med mitt ex som är läkare om det finns saker man helt enkelt inte får säga. Man får alltså inte nämna sin åsikt i abortfrågor även om personen skulle använda det som preventivmedel. Man får självklart, och bör, upplysa om risker men att bete sig på det sättet är oacceptabelt.
Skulle hon bete sig på samma sätt om du var diabetiker? Eller som i mitt fall, har arytmi? Ta ett snack med hennes chef om det här. Det lär knappast vara första gången hon beter sig illa.
Re: Utskälld av barnmorskanVill bara säga ett stort varmt lycka till med bebisverkstaden!
Byt ut BM genast & kör på - håller tummarna för er sladdis!
Re: Utskälld av barnmorskanHej
Nej men din stackare - så fruktansvärt att få höra... jag tog ut min spiral i maj - och fyllde 39 år i september. Min BM grattade och lyckönskade mig.... Vi träffades nu i september igen.. då var vi gravida och BF 22/5 2010. Så ge inte upp och bry dig inte om vad skit kärringen tycker *ler* //Ulla bella
Re: Utskälld av barnmorskanMen herregud vilken otroligt dum människa! Hon ska väl inte komma med sådana kommentarer! Skit i henne och gör som hjärtat säger!
Själv är jag gravid med mitt femte barn och som beräknas komma den 27 aug, har alltså precis fått veta att jag är gravid, fast det visste jag ju redan innan mensen inte kom... Det enda jag är orolig för nu är hur man ska orka slutet av graviditeten och att barnet är friskt! Jag mår jättebra och mår inte illa, men är så kissnödig hela tiden och har mycket ont i mina bröst men det går snart över.. Jag har mått illa som tusan med de andra barnen men denna gång kanske jag får njuta lite av graviditeten. Den sista graviditeten var riktigt jobbig då jag väntade tvillingar och mådde fruktansvärt illa i flera månader och behövde läggas in med dropp ett par gånger... Då fick jag göra UL i v7 pga att jag mådde så illa och förklaringen var tvillingar! =) Hoppas att du bytt barnmorska!!!
24 inlägg • Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
|