-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
vad är det sm har hänt?
2 inlägg • Sida 1 av 1
vad är det sm har hänt?hejsan!
jag tar det från början... förra månaden så blev min mens försentd. jag brukar ha mens med 28 dagars emellan, men förra månaden gick det 40dagar innan mensen kom.o när den väl kom så trodde jag at det skulle bli extra mycket blod men ikke. det var mindre än vanligt och med vattnig än vanligt. o denna månad sitter så jag här igen o väntar på den. nu har det gått 35 dagar o inget har kommit. eftersom vi så gärna vill bli gravida igen har jag gjort 3 gravtest men alla blir negativa. suck. o vet jag inte vad jag ska göra?! är det någon som har vart med om detta? ska jag ringa bm o rådfråga eller vad ska jag göra? det konstiga är att jag hade ägglossning som jag skulle ha ( om mensen skulle ha kommit med 28 dagar mellanrum.) o jag hade världens pms humör dagarna innan jag skkulle ha mensen. men det gick över och ingen mens kom. jag är tacksam för alla svar jag kan få.
Re: vad är det sm har hänt?hej Yllalies..
jag tycker att du ska ringa och prata med antingen din gynekolog/bm eller så sjukvårdsrådgivningen.. dom kan nog hjälpa dig! annars får du boka tid hos din gynekolog och så får hon "ta en titt" och så kanske du får svar på dina frågor. dom finns ju där för att hjälpa en =) Hoppas du får svar! Kram
2 inlägg • Sida 1 av 1
|