-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Vad är detta??
6 inlägg • Sida 1 av 1
Vad är detta??Hej, fick plus den 19:nde.
Men har sedan runt den 9:nde haft ljusrosa på pappret när jag torkat mig, inte alltid men ofta, är väldigt orolig. Någon som varit med om detta ?
Re: Vad är detta??Svårt att säga så här på rak arm. Jag har inga bra erfarenheter när det gäller rosafärgade flytningar eller blod under mina 2 senaste graviditeter men det finns ju faktiskt de som har såna flytningar eller blöder till och från under hela graviditeten trots att allt är som det ska. Så det måste inte alls gå åt skogen.
Tyvärr gör de ju inget om man inte blöder mkt eller har väldigt ont för då ska man kontakta sjukvården, även om man får hög feber. Men du kan ju alltid ringa 1177 så kan de slussa vidare dej om det är så att du vill kolla upp det. Eller självklart ringa din barnmorska. Hoppas att allt är som det ska!!
Re: Vad är detta??Hej, Ja, hoppas det inte är nåt fel.
Får nog ta och ringa om det blir värre. Skönt att höra att vissa har så utan att det är nåt problem! Tack så mycket!
Re: Vad är detta??hej!
har både bra och dåliga erfarenheter: Jag är tvåbarns mamma och har aldrig haft en rosa flytning under deras graviditeter Fick två missfall förra året som båda upptäcktes genom rosa flytningar Är gravid i v 16 nu och har haft rosa flytningar till o från under de första 12 veckorna, allt e bra med bebisen
Re: Vad är detta??Här är något som hjälpte mig när jag hade blödning som jag först tog för givet var ett missfall...men inte var det!
Länken till resten av denna studie finns längst ner. "A total of 9% of women with clinical pregnancies (14/151) reported at least 1 day of bleeding during early pregnancy. Bleeding was typically light, requiring only one or two pads or tampons in 24 h. (This pattern is in contrast to the bleeding reported with ordinary menstrual periods, for which women in our study typically used 4–8 pads on the heaviest days of flow.) The heaviest bleeding during early pregnancy was 5 consecutive days, and a maximum of three pads or tampons were used per day (L in Figure 1). This pregnancy ended in a live birth. http://humrep.oxfordjournals.org/content/18/9/1944.full
6 inlägg • Sida 1 av 1
|