-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Förälder
-
Föräldrasnack
- > Shopping, mode & skönhet
- > Grattistrådarna
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Pyssel för barn
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Bak & tårttrådarna
- > Föräldrabloggar
- > Relationen & samlivet
- > Familj & livet som förälder
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
- > Barnaktiviteter & Leksaker
- > Bloggtävlingar
- > Familjen Annorlunda eftersnack
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Vad är ni sugna på?Re: Vad är ni sugna på?Har haft ett otroligt sug efter saltlakrits och nu är det även surt godis som gäller. Ju surare desto bättre!
Re: Vad är ni sugna på?Plussade i fredags men har haft ett otroligt suuug efter kalla drycker sedan förra helgen, Ramlösa, Vitamin Care, KALLT HÄRLIGT KRANVATTEN!!! MUMS!! Kallllllt!
Re: Vad är ni sugna på?Salt verkar vara något jag gillar nu. Salt med avokado mmmm...
I vanliga fall älskar jag mer söta saker men nu tycker jag nästan att det är lite, hmmm inte äckligt men jag vill absolut inte ha!
Re: Vad är ni sugna på?Orange paprika, och fetaost:) Har fetaost på ungefär allting nu:S
Re: Vad är ni sugna på?Ingenting, just nu... Min IBS gör att jag tappar sugen på allt, typ...
Vår dotter, Tifa, föddes den 20/6 - välkommen till världen! <3
Re: Vad är ni sugna på?Rödlök! Det gör nästan ont i hela munnen och upp i hela näsan men jag bara måste ha det!
Re: Vad är ni sugna på?Apelsiner, clementiner, lakrits! Har svårt för att hitta på middagar...vill helst bara äta kyckling och ris. Eller sallad. Cheeseburgare, pizza och maffiga köttbitar funkar inte. Första månaderna levde jag på mackor och yoghurt och filmjölk. Nu kan jag också bli sjukt sugen på semlor och bakelser - mums! Jag är i v 18 och har gått upp 6 kg...helt ok tror jag iaf men det får bli som det blir!
Mjölk och havrefras med jordgubbar kan också slinka ner på kvällskvisten
|