-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Förälder
-
Föräldrasnack
- > Shopping, mode & skönhet
- > Grattistrådarna
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Pyssel för barn
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Bak & tårttrådarna
- > Föräldrabloggar
- > Relationen & samlivet
- > Familj & livet som förälder
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
- > Barnaktiviteter & Leksaker
- > Bloggtävlingar
- > Familjen Annorlunda eftersnack
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Vad är ni sugna på?Vad är ni sugna på?HALLÅ ALLA !!
Lite nyfiken på vad ni alla känner att ni är sugna på? jag har sen väldigt tidigt varit väldigt sugen på frukt och grönsaker och framför allt citron´-lime och rom/kaviar och blir jag sugen på nånting kan jag dras med det flera veckor tills jag fått det.. tex så har jag varit sugen på en vanilj milkshake i 2 veckor och har nog aldrig ätit en vaniljmilkshake förut.. har ni nånting ni dras med??
Re: Vad är ni sugna på?ska tilläggas att jag har lime i allt jag lagar...även ungsbakad falukorv och ris
Re: Vad är ni sugna på?Hej!
Fått nått fel me saltlakris! Helt sjukt.. Haft perioder fram och tillbaka! Folk flinar när jag går och köper saltlakris! http://www.ungensamstaendemamma.blogg.se
Re: Vad är ni sugna på?Är ju inte gravid nu men skriver ändå
Jag hade dille på frukt hela graviditeten. Först plommon, sen banan, sen äpple, sen apelsin, sen klementin och det sista och BÄSTA som jag hade länge: FRYSTA HALLON!! Ojojoj! Eldorados var det enda som dög dessutom, de har minst "ludd" på sina. Hände att de var slut vissa dagar och då vart jag helt förstörd så jag hamstrade ett frysfack fullt. Köpte på mej en massa, har tom en påse kvar i frysen. Har knappt rört en frukt sen jag födde. Lite kul.
Re: Vad är ni sugna på?Roligt att man får för sig sånna saker igentligen
i morgon har jag tid för ytterligare ett UL så då ska jag springa förbi sibylla och ta min milkshake..
Re: Vad är ni sugna på?Inlagd smörgåsgurka, kapris, soltorkade tomater....mmm
Allt som är salt och syrligt!
Re: Vad är ni sugna på?Jag har bara vetat att jag varit gravid i några dagar, men i lite mer än en vecka har jag varit sugen på chokladbollar
Det ska vara hemmagjorda, helst bakade på fiberhavregryn och självklart med kaffe i samt rullade i cocos... MMMMM
Re: Vad är ni sugna på?I början var de ris! Kunde trycka i mig ris tills de pep ut ur öronen på mig...
Nu är de ost och apelsiner som gäller!
Re: Vad är ni sugna på?Tycker inte att jag haft några "dillen" och "måste ha" än.Inte mer än vanligt.
Re: Vad är ni sugna på?Husmanskost! Kan inte tänka på något annat än riktig mat, och suktar något otroligt efter kåldolmar, mmmm!
Citron är också fantastiskt, numera har jag alltid citron i vattnet, om jag så bara ska dricka ett glas för att släcka törsten. Supergott!
|