-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Vad tycker ni om dessa? Några mer förslag?
7 inlägg • Sida 1 av 1
Vad tycker ni om dessa? Några mer förslag?Aliyana (Aliana)
Eila Ellinea (Elinea) Elvina Joelle Jolina (joulina) Kiara Meya Minea Miniela Minoo Milia Nelli (Nellie) Nemi Nimo Nilia Nikolina Nivea Noelia Noelle Otilia (Othilia) Tilia Achilles Eliah Elliot Felix Leo Maxmilian Maximilio Milo Milio Noah Noel Sam Tim
Re: Vad tycker ni om dessa? Några mer förslag?Har markerat de jag tycker bäst om:
Aliyana (Aliana) Eila Ellinea (Elinea) Elvina Joelle Jolina (joulina) Kiara Meya Minea Miniela Minoo Milia Nelli (Nellie) Nemi Nimo Nilia Nikolina Nivea Noelia Noelle Otilia (Othilia) Tilia Achilles Eliah Elliot Felix Leo Maxmilian Maximilio Milo Milio Noah Noel Sam Tim
Re: Vad tycker ni om dessa? Några mer förslag?Av flicknamnen gillar jag bäst Joelle, Noelle, Minoo. Skulle faktiskt kunna tänka mig dessa namn om jag själv får en flicka denna gången
Av pojknamnen gillar jag Milio, Milo, Noah!!
Re: Vad tycker ni om dessa? Några mer förslag?Leo har vi oxå som namnförslag..så mjuk och fin klang på nått sätt
Flicknamn vet vi inte än..
Re: Vad tycker ni om dessa? Några mer förslag?
Haha, bra att man kunde vara till nytta då
Re: Vad tycker ni om dessa? Några mer förslag?
Så sant som det var sagt Hoppas ni får veta iaf vad det blir, har hört att alla inte får veta nu för tiden :S
Re: Vad tycker ni om dessa? Några mer förslag?Noah är vackert tycker jag
7 inlägg • Sida 1 av 1
|