Teresa Hellgren

Hej Soha! Koffein finns det i choklad, men främst i mörk choklad....

Kostrådgivare

Vad tycker ni? Pojknamn

Här kan ni samla alla funderingar om namn, vad ska barnet heta. Svenska namn och utländska namn

Vad tycker ni? Pojknamn

Inläggav elelo 17 maj 2011, 21:34

Vi väntar en pojke i September.. Vad tycker ni om dessa namn? Liten kommer vara halvsvensk-halvafghan, om det nu spelar någon roll...

Kian
Noah
Isak
Jonah
Nico
Midas
Neo
Tino
Zach
Navid

Som ni ser gillar vi (främst jag kanske...) korta namn. Kom gärna med fler förslag. Namn som börjarE eller L går bort, även namn som slutarL...
Användarvisningsbild
elelo
Alltid online

Bor: Stockholm
Status: Mamma till världens finaste Adrian

Re: Vad tycker ni? Pojknamn

Inläggav BabySöraker 18 maj 2011, 11:58

Vi väntar också en bebis i September, vet inte än om det är en tjej eller en pojke.. Dethär med namn är ju såå kul men såå svårt, speciellt om man är osams med killen om namnet.. Det är inte jag o killen, vi hittade en lista med 100 olika tjej/killnamn och lyckades få ut 4 namn vi kunde samsas om..Efter som ni letar killnamn så kan jag säga våra förslag (man vill ju inte att nån ska "ta" ens namn men hur många är det som inte heter det namnet redan!?)..
Killnamn:

Leo
Jack
William
(Va ett till men kommer inte ihåg det..)

Alexander
- mer som mellannamn

Killen heter Söraker i efternamn o man vill ju att det ska passa med det..
Jag röstar på,
William Alexander Söraker
Eller, Leopold Jack Söraker

Ha det bra
Hanna :)
BabySöraker
Nykomling

Re: Vad tycker ni? Pojknamn

Inläggav elelo 18 maj 2011, 21:28

Vår grabb ska heta Alexander Love eller Love Alexander i mellannamn. Det är namn som är upptagna i släkten, Alexander från hans sida och Love från min :) Liten kommer ha mitt efternamn, Löf. Vi har pratat om Leo innan men försök söga Leo Löf snabbt, det låter rätt kuul :D Alla namn som börjar eller slutar på L låter rätt skumt med mitt efternamn så det är därför dom går bort :(

det ät sååå kul med namn, önskar bara vi kunde vara lite mer överrens.. Just nu är nog ändå Kian, Nico och Neo i topp, men det lär ju hinna ändras ett par gånger :)
Användarvisningsbild
elelo
Alltid online

Bor: Stockholm
Status: Mamma till världens finaste Adrian

< Återgå till Barnets namn

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm