-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Vad var det?
12 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Vad var det?I natt minns jag att jag vaknade till ett par gånger av att det gjorde ont när jag vände mig om eller rörde mig fort. gjorde ont i korsryggen längst ner bredvid svanskotan ungefär, och det gjorde osckå ont i livmodern. det liksom värkte till. Vad kan det ha varit?
vad jag kan tänka mig, så kan det vara livmoder bli ju större och större och det kan kännas. det gjorde det på mig:9
annars har jag ingen aning, har du kollat med din barnmorska?
nej, det har jag inte gjort. Men nu gör det inte det minsta ont längre. Och det var värk som höll i sig heller, det liksom värkte till och sen gick det över direkt. Mamma tror att det kan vara foglossning eller början till. Tror du det är något att oroa sig för?
Nej, det tro jag inte. kroppen vänjer sig för det stora hela och det känns då lite eller mycket:9
jag kunde ha ont mitt på dagen, värkte som bara den i livmodern, men jag har aldrig haft foglossning själv, men din mamma kankse har rätt. vänta och se. men jag tro som sagt inte på att det är farligt. det känns att ha barn:))
jo det kanske jag har gjort litegrann, blev sent igår och sådär så lite överanstängt kanske det blev.
Ja jag läste något om det där med ligamenten också, det låter rimligt. för det var samma smärta i livmodern och däromkring som det har varit förut nät jag tex rest på mig hastigt. så det kan nog stämma.
jag röstar på att det va liggamenten.. dom töjs o sträcks nu när livmodern växer.. det kan "hugga" till lite.. men jag kunde även få så det låste sig när jag skulle resa mig.. tog lixom bara stopp o man fick sitta kvar en stund
12 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
|