-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Vad vill man som gravid ha för förtryckta saker i en kalende
3 inlägg • Sida 1 av 1
Vad vill man som gravid ha för förtryckta saker i en kalendeVad vill man som gravid ha för förtryckta saker i en kalender?
Jag håller på att utveckla en gravidkalender för ett företag, ni som är gravida vad är det ni vill ha i en kalender? Tacksam för svar!
Re: Vad vill man som gravid ha för förtryckta saker i en kalendeDet som jag tycker är jätteviktigt, är att det ska gå att räkna ut vecka trots att man har en annan cykel än 28, Det står ju i de flesta att det går att ändra men de flesta räknar ändå ut efter en 28dagarscykel, detta gör mig irriterad eftersom jag nu då har varit i vecka 5+5 i snart tre veckor, och jag har provat mååånga kalendrar nu, men det som jag vill att man själv ska kunna fylla i är 1 första dagen i senaste mens 2 om man vet när man hade ägglossning så ska man kunna fylla i det 3 om man som jag har en annan lutealfas än det som räknas som normalt så ska det ändå gå att räkna ut det, utan att man hamnar i Du hade ägglossning.... som man vet inte stämmer.
Re: Vad vill man som gravid ha för förtryckta saker i en kalendeJag skulle vilja fylla i min vikt så man ser det på ett överskådligt sätt. Det gör jag just nu i mobilen... funkar sådär... Sen skulle det vara mysigt med en liten "vecka för vecka"-lista. Men inte så utförligt som man kan hitta på nätet, men alltid mysigt att kunna se någon liten rad. Ungefär som att en del kalendrar har ett nytt ordspråk varje vecka...
3 inlägg • Sida 1 av 1
|