-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Väldigt svagt plus men ett plus....
6 inlägg • Sida 1 av 1
Väldigt svagt plus men ett plus....Idag är det 36 dagar sen jag sist hade mens... Vi har ju försökt bli "gravida" men jag har inte känt någonting alls.
På onsdagen gjorde jag ett test på eftermiddagen som visade negativt. Testade ett till test idag på morgonen CB som visade ett väldigt svagt plus. Tycker det bara har blivi svagare under denna timma jag har gjort det. OCH jag känner ingenting alls, en överväldigad trötthet har hängt med ett par veckor men ingenting annars. Inge illamående, inga ömma bröst m.m. Är jag gravid? Vågar jag hoppas? När skall jag testa andra gången? Vill så gärna men är rädd att det inte blir till något. Någon annan som har haft svaga plus och inga känningar men ändå lyckats till slut
Re: Väldigt svagt plus men ett plus....Hej och välkommen!
Man kan ju testa sig en vecka efter utebliven mens. När skulle du haft mensen?
Re: Väldigt svagt plus men ett plus....Jag har haft ganska oregelbunden mens före jag började äta p-piller, och i September nu slutade jag med dem och fick mens efter det. Nästa mens kom 15. oktober så jag räknade ut att den borde ha kommit redan men är ju lite svårt att veta eftersom den var så oregelbunden före jag åt p-piller.
Re: Väldigt svagt plus men ett plus....Jag säger i allafall STORT GRATTIS! ett svagt pluss är ett pluss! Du är gravid!
Det kan dröja några veckor innan du börjar känna något, vissa känner knappt något och vissa väldigt mycket! Jag testade också ett väldigt svagt pluss med cb i onsdagsnatt, ska testa imorgon bitti igen tänkte jag för att se om det blivit starkare. Jag har dock känningar, som illamående, metallsmak i munnen, trött, irriterad, molande i magen.....men det skulle ju kunnat vara för att mensen var på gång oxå (fast nu är allt så mycket starkare och tydligare). ...och plusset är ju där på stickan Lycka till!
Re: Väldigt svagt plus men ett plus....Eftersom jag var väldigt osäker på mitt test igår så skickade jag mannen till apoteket efter ett digital test. Kunde knappt vänta till att det skulle bli morgon.
Jag gjorde testet och det visade gravid.. Överlycklig och nu är det bara att hoppas och vänta... vi önskar så att vårt lilla gryn vill stanna kvar och växa
6 inlägg • Sida 1 av 1
|