-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
*Väntetråden* Känns som man har varit gravid i 10 år
17 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
*Väntetråden* Känns som man har varit gravid i 10 årJag har 5 dagar kvar till BF och måste bara säga att varje dag känns som ett helt år. H*vete vad tiden går segt såhär på slutet... går runt och bara väntar på att det ska hända! Vi kan kalla detta "väntetråden"...
Re: *Väntetråden* Känns som man har varit gravid i 10 årJag håller med! Själv har jag 8 dagar kvar idag och jag bara väntar och väntar. Risk finns ju att man får vänta ett tag till
Re: *Väntetråden* Känns som man har varit gravid i 10 årIdag är det mitt beräknade förlossningsdatum... men nej, ingen bebis än så länge. Inte ens en liten förvärk...
Re: *Väntetråden* Känns som man har varit gravid i 10 årDet är så länge sen jag var gravid senast, på lördag är jag halvvägs och så här i efterhand kan jag känna att det har gått ganska snabbt hitills ändå.
Ni som har BF vilken dag som helst nu, hur länge upplevde ni att tiden passerade rätt snabbt iallafall Hoppas ni slipper gå över tiden tjejer, måste var öken....
Re: *Väntetråden* Känns som man har varit gravid i 10 årkänner igen mig där
Har väldigt ont i benen och ryggen så jag orkar inte hitta på ngt för att fördriva tiden, men jag hoppas på citatet "plötsligt händer det"
Re: *Väntetråden* Känns som man har varit gravid i 10 årKat73 - Jag upplevde att tiden gick snabbt ändå till sista månaden... den sista månaden gick det väldigt, väldigt långsamt. Men jag tror att det har att göra med att man går runt och väntar då.. eller så var det för mig iallafall. Innan jag gick in i sista månaden tänkte jag jämt att "äsch, det är ju evigheter dit" - men sista månaden började jag tänka att "Oj, nu är det inte mycket kvar alls" och då kändes det som att tiden aldrig gick...
ni vet det där talesättet: Stirrar man på vattnet och väntar på att det ska koka så kokar det aldrig... Lite så känns det nu =)
Re: *Väntetråden* Känns som man har varit gravid i 10 årGwen86: Håller fullständigt med dig där om talesättet.
Jag har 4 dagar kvar till BF. Hade ju en förhoppning att den ville komma lite tidigare. Men det är väll så alla hoppas på. Kommer väll gå över tiden säkert.... Bara för att jag önskade så innerligt att den skulle komma tidigare... Det som känns jobbigast nu är att man känner sig laddad och orädd och tycker att nu KÖR vi. Är rädd att jag inte kommer vara det när det väl gäller. Men jag kör pepptalk med mig själv varje dag
Re: *Väntetråden* Känns som man har varit gravid i 10 årTilde - jamen precis så känns det här med. Man glömmer bort att det kommer vara en jobbig process och oroar mig nu för att eftersom jag helt lägger det åt sidan kanske det kan komma som en chock... men nej, man får försöka vara stark =) Lite pepptalk är aldrig fel
Re: *Väntetråden* Känns som man har varit gravid i 10 åralla i väntetråden har nog gått o fött
Jag har bf imorn, och vill inget hellre n att träffa våran lilla tjej!
Re: *Väntetråden* Känns som man har varit gravid i 10 årNej, inte jag =) Hade BF den 11, men bebisen väntar på sig =)
17 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
|