-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Värk i magen
27 inlägg • Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Re: Värk i magenSå klumpigt sagt av henne! Onödigt att göra dig orolig när det inte alls är säkert att det är så, visst risken finns men det kan ju oxå bara vara ont av den växande bebis magen, så länge du inte blöder så är det ju inget som talar mer för det. Har du fortsatt mer ont så kolla upp det snarast, ring o tigg till dig en tid, tjat kan löna sig... Hoppas det är "rätt" sorts ont
Re: Värk i magenJag hade i Januari ett missfall i vecka 12(men då hade fostret redan i vecka 6 gått bort)Men är nu gravid igen
Önskar dig lycka till.
Re: Värk i magenhejsan.
Jag är i början av v 8 och har alltid känns värk i magen (precis som mensvärk,) fast ibland mer o ibland mindre..=) fick ett riktigt krampanfall när jag var i v 6 som höll i sig i ca 15 mig (trodde jag skulle få mitt tredje missfall) men det visade sig att ägget hade fastnat i äggstocken..:=) tur det..! o sen dess bara kramper om jag inte äter ofta eller efter jag ätit... Så det ska vara helt normalt..!! Nu är det bara och hoppas att lill fisen håller i sig..! kram mini
Re: Värk i magenJag har haft en grym smärta i magen fram tills i fredags, är i v. 9 nu. Nu när det slutat känner jag mig mer orolig
Re: Värk i magenJag är i v.6 och har haft kramper i minst 2 veckor. Jag tyckte först det var märkligt tills det att jag plussade. Sedan dess har jag tagit det som ett tecken på att allt är som det ska där inne. Har vaknat på nätterna med hugg i magen men för det mesta är det mest molande värk, mest på höger sida. Klart att det är en stor omställning för kroppen att förbereda sig för en växande bebis. Uppenbarligen upplevs det varierande mycket för alla men förstår alla som blir oroliga. Man är ju så ny på detta så man vet ju inte hur det ska kännas. Så vilken tur att det finns såna här forum där man kan dela med sig av sina erfarenheter. Har inte berättat för familjen än så dem kan man ju inte rådfråga. Så tack alla förväntansfulla med värkande magar!
Re: Värk i magenTack!
27 inlägg • Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
|