-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Värk i magen
27 inlägg • Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
Värk i magenDet är första gången jag är gravid och ända sen jag plusade har jag haft ont i magen, inte lika ont som mensvärk, är det normalt?
Har läst om molvärk och att alla verka ha det men jag vill ändå fråga, då känner mig lite orolig och löjlig.. Hoppas någon vill svara
Re: Värk i magenVar inte orolig.. De är normalt med lite mensvärkt , de är livmodern som "växer". ..=)
MA 10/2 2010 (V11)
älskade Lova född 110127
Re: Värk i magenSkulle precis skriva de =) kallas ofta "växtvärk" o är helt normalt =)
Men inte lätt o veta, ja själv hade igen aning så så klart man blir orolig. bara bra att man frågar om sånt man undrar!!!
Re: Värk i magenJag har också litte känningar i magen, det gör inte direkt ont men de är ju inte skönt heller..mer som ett tryck och "svälldhet"...aa faktiskt lite som en lindrig mensverk.
Man undrar alltid om nått är fel men allt är nog som det ska=) Kram MF 17/3-2010 v8+2
Re: Värk i magenTack för svaren, man blir ju lite orolig ibland =)
Re: Värk i magenNej jag har inte haft några blödningar, tror att det är lite inbildning också, märker inget när jag jobbar eller är ute, det är mest när jag slampnar av och tänker att på att det finns ett litet liv där inne =)
Re: Värk i magenHej! När jag vaknade imorse så hade jag sådana kramper/hugg i magen. Det gjorde så ont att jag knappt kunde stå upp. Tänk er en kniv i magen, SÅ ont gjorde det.
Jag har inga blödningar då jag inte kan förstå att hon sa sådär till mig. Har googlat lite och kan inte förstå hur hon kan få det till missfall? Vad tror ni? Har bm rätt i allt de säger? Är det ett missfall på gång eller är det som mina 2 (gravida) vänner säger, att livmodern växer i magen - därav lite hugg/värk i magen??? Jag är jätteorolig. Bara gråter hela tiden bara jag tänker på missfall.. Kan knappt gå ur sängen utan att få ont. Jag vet inte vad jag ska göra eller vart jag ska vända mig.. Hoppas någon har några svar!! //En mycket orolig Linda.
Re: Värk i magenOm jag hade varit dig så hade jag ringt in och bokat en tid för att se om allt är ok. Bättre det än att oroa sig i onödan.
Hoppas det löser sig för dig
Re: Värk i magenLexi08: Jag försökte fråga bm om det, om vi kunde boka en tid.. men eftersom jag var så tidigt gånget så kan de inte se något än.. Men går in i v.7 nästa vecka så ska fan ringa och se om de kan hjälpa mig då!!! Tänkte aldrig på de igår..
Tack tack! /Mvh Linda
27 inlägg • Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
|