-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Vagga som hänger i taket!
18 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Vagga som hänger i taket!Pga platsbrist och för att det är SNYGGT skulle vi vilja ha en vit säng/vagga som man hänger upp i taket.
Är det ngn här som har en sådan som vill dela med sig av för och nackdelar? Det kanske finns ngn som kan tipsa om återförsäljare eller tillverkare?
Re: Vagga som hänger i taket!Vet tyvärr inte var man kan få tag på en sådan, men har ett par bekanta som har en sådan, men den är nog jättegammal, men det måste vara väldigt praktiskt, och så är det ju så fint
Re: Vagga som hänger i taket!åh, såg en sån en gång.. om det var i ett äntligen hemma-pogram.. jäättefin.. men vet inte vart den kom ifrån.. så jag var inte mycket till hjälp.. hehe
Re: Vagga som hänger i taket!jag har sett en variant på designtorget här i göteborg. tyvärr hittade jag den inte på deras hemsida, men den var i ett grovt naturvitt tyg med rött mönster. jäkligt snygg. nu vet jag ju inte var du bor men om du har vägarna förbi en av deras butiker så är det ett tips. jag har själv varit ganska sugen på den, men det är ju inte precis gratis där så det får bli till nästa barn (när vi vunnit på lotto).
Re: Vagga som hänger i taket!nu hittade jag den i allafall: http://www.designtorget.se/designtorget ... news=false
Re: Vagga som hänger i taket!Vi har köpt vaggan knoppa som finns på designtorget, men vi köpte den på Bonti i stockholm. Den är jättefin och vi hoppas att var lilla prinsessa kommer att trivas finfint i den
Re: Vagga som hänger i taket!Vaggan Knoppa på Designtorget är jättefin! Det ser så mysig ut!
Ngn som vet hur länge barent kan använda en så´n säng?
Re: Vagga som hänger i taket!Det står att den lämpar sig upptil 4-6 mån så tyvärr är ju inte livstiden för den så lång. Men jag tror den är jättemysig för bebisen eftersom den rör sig och " guppar" vid minsta beröring... De som gjort vaggan hävdar att barnet känner igen rörelserna från livmodern och känner sig lugn av "guppandet".
Längtar sååå tills det ligger någon i den.
Re: Vagga som hänger i taket!Babyproffsen har en jättefin som man kan ha ganska länge!!! vet inte priset på den .
Dom har även en korgvariant för ca 500kr men den kan man bara ha i ca 3 månader. Lycka till
18 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
|