-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Vagn täcke + tillbehör
11 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Vagn täcke + tillbehörUndrar om någon vet andra butiker än babyland och babyproffsen som säljer vagn täcken, påslakan osv till vagn.
Själva täcket och kudden är det inget fel på, det är väl mer påslakanset jag är ute efter egentligen... Vill inte ha laban, mumin, tummen eller nån av dom där som dom säljer. Skulle hellre ha enfärgat tror jag.
Re: Vagn täcke + tillbehörhemtex har stilrena rutiga dock vet jag itne om de har till vagnen jag köpte till sängen. Om du bor nära Malmö så finns babyringen de har annat än massa teckande saker jag gillar inte heller dem.
Re: Vagn täcke + tillbehörHar inte ikea sånt?? dom brukar ju ha en del men vet inte hur dom ser ut, har inte varit där på ett tag
Re: Vagn täcke + tillbehörIkea har bara påslakan osv till spjälsäng. Inte till vagn.
Man får kanske köpa till spjälsäng och sy om dem lite mindre helt enkelt. Verkar inte vara jätte enkelt o få tag på... Tack iaf
Re: Vagn täcke + tillbehörjag ska sy egna! ska köpa lika vi har i vår säng och sy mini-set
Re: Vagn täcke + tillbehörAaaa smart och snyggt
Får nog sy eget jag med för att verkligen få det man vill ha. Ska kika in på din blogg
Re: Vagn täcke + tillbehörspeciellt i sovrummet blir det gulligt, att bebis har samma som oss
Re: Vagn täcke + tillbehörJag fick tipset att sy av sina egna gamla lakan. De är tvättade också och är mjukare pga. av det. Och så kan man unna sig själv nya lakan!
11 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
|