-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Var det vattnet??
7 inlägg • Sida 1 av 1
Var det vattnet??Hej, jag vet inte om det redan finns en tråd i detta namn.
Idag har jag mått konstigt hela dagen, vaknade av att det sticktes i magen och mensvärks liknande i nedre delen av magen. har sedan gått runt på ikea under dagen och blev sedan yr och helt trött. Nu till saken, när jag stod i duschen så kände jag hur det började rinna lite mot benet, det var inte mycket men lite. Kan det ha varit en liten vattenavgång? Kan tillägga att jag är i vecka 38 och bebisen ligger fixerad och klar långt ner i bäckenet enligt BM. Tack!
Re: Var det vattnet??Testa lägga en binda eller trosskydd i trosan o se om de kommer mera, är ju vanligt me både vattniga flytningar o lite kisseriläckage me, men visst kan de varit fostervattnet me
Re: Var det vattnet??jaa jag har hört det, jag får testa å se om de kommer nå mer hehe. tack för snabbt svar
Re: Var det vattnet??När mitt vatten gick så var det ingen tvekan om att det var vattnet som gått. En vecka innan hade jag som du, och trodde det var vattnet som gick. Men när vattnet sen gick så gick det inte att ta fel, det rann hela tiden och slutade inte. Kändes som man kissade på sig, men tog aldrig slut. Fick gå med en handduk mellan benen in till förlossningen
Re: Var det vattnet??Hehe okej
Re: Var det vattnet??det verkar som att när man funderar på om det kanske kan vara vattnet som gick, så är det det inte. när vattnet väl går verkar det vara svårt å missa
Re: Var det vattnet??Jag har aldrig varit med om att förlossningen startat med vattengång men när vattnet gick under förlossningen, sa sa det liksom PLOPP
Hoppas det har hänt nåt mer för dig!!!! DJ90
7 inlägg • Sida 1 av 1
|