Maria Wigbrant

Hej! Innebandy är en av de aktiviteter vi inte rekommenderar un...

Träningsrådgivare

Varför mår man illa nu?!?!?!

När börjar magen synas & vad får man äta? Diskutera kropp & kost!

Varför mår man illa nu?!?!?!

Inläggav mave 07 jun 2007, 11:20

Har mått hur bra som helst hela tiden men så i vecka 13 eller 14 började illamåendet med tillhörande kräkningar (men som tur är, endast på morgonen.) Det jobbiga är att jag inte känner något när jag vaknar...det startar oftast när jag sätter mig ner och ska äta frukost, har jag otur har jag just ätit min frukost och får sen springa till toaletten och allt åker ut...
Vad man hört av andra så brukar ju illamåendet avta efter vecka 12-14 någonting...Nu hoppas jag bara att mitt illamående ska fortsätta hela graviditeten.
Är det fler som har eller har haft det så här?
Användarvisningsbild
mave
Alltid online

Inläggav Divgrl 07 jun 2007, 14:11

Det enda jag kan säga att alla grav är olika. Mitt illamående började v 8 och vägrar släppa. En dag kanske det bara försvinner eller har man otur och har det under hela grav. :(
Bild

Bild

Bild
Divgrl
Alltid online

Inläggav Jenima 07 jun 2007, 18:15

Ett litet tips.... rada upp en hög med marie-kex på nattduksbordet och ta några st innan du ens går upp ur sängen.. hjälper oftast att inte gå upp och röra på sig med helt tom mage...
Jenima

< Återgå till Kroppen & gravidkost

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm