-
Graviditet
- Bli gravid
-
Gravid forum
- > Gravid vecka för vecka
- > Första trimestern
- > Andra trimestern
- > Tredje trimestern
- > Allmänna trådar om graviditet
- > Kroppen & gravidkost
- > Hälsa under graviditeten
- > Bebisen i magen & ultraljud
- > Barnets namn
- > Vänta barn - medlemsgrupper
- > Majbarn 2013
- > Junibarn 2013
- > Julibarn 2013
- > Augustibarn 2013
- > Septemberbarn 2013
- > Oktoberbarn 2013
- > Novemberbarn 2013
- > Decemberbarn 2013
- > Januaribarn 2014
- > Februaribarn 2014
- Snack om förlossningen
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
VARNING FÖR NIDS 4 KIDS BACKAPLAN, GÖTEBORG!!
5 inlägg • Sida 1 av 1
VARNING FÖR NIDS 4 KIDS BACKAPLAN, GÖTEBORG!!Vill bara varna alla för att köpa saker hos Nids 4 Kids i Göteborg.
Jag har varit där flera gånger och har sett hur hemskt dom bemöter sina kunder. När jag försökte byta en vara själv idag hände samma sak mig. Dom skriker och är hemskt otrevliga. Har verkligen aldrig varit med om att man blivit så dåligt behandlad i en butik. Kundservice finns inte i deras ordförråd. Jag varnar alla för reklamationer och bytesrätt som dom gör allt för att vara så ohjälpsamma som möjligt. Tänk verkligen mer än 2 ggr innan ni går dit!!! När något går sönder så är det verkligen inte värt att gå igenom denna kränkande behandling som man får.
Re: VARNING FÖR NIDS 4 KIDS BACKAPLAN, GÖTEBORG!!har hört att dom är otrevliga. min kusin bor i göteborg och skulle köpa en cykelstol där men personalen var hemska, så dom handlade inget.
Re: VARNING FÖR NIDS 4 KIDS BACKAPLAN, GÖTEBORG!!Ja. Jag mår typ illa av att gå in i butiken för att det är så himla mycket grejer på liten yta. Men sist jag handlade något där (ibland är det grejer som inte finns någon annanstans, de har väldigt mycket där!) fick jag fin, fin service. Men jag har hört detta från många håll tidigare och som tur är aldrig behövt reklamera någonting.
Re: VARNING FÖR NIDS 4 KIDS BACKAPLAN, GÖTEBORG!!Ja, dom är tyvärr inte kända för att ha bra service.
Min kompis köpte tyvärr sin barnvagn där och när bromsen gick sönder redan efter lite användande fick kompisen en redig utskällning istället och ingen lagad broms. Sen har vagnen gått sönder på fler ställen men då har hon inte vågat gå dit igen och då är det ändå en Emmaljunga så det är ju de som får stå för felen, inte butiken, så det är konstigt att de ska vara så himla elaka.
Re: VARNING FÖR NIDS 4 KIDS BACKAPLAN, GÖTEBORG!!oj att de är så hemska
5 inlägg • Sida 1 av 1
|