Anna Wilsby

Hej Marie!Vad roligt att du hade glädje av boken ”Innan du föder” ...

Profylax

Vart hittar man en snygg BH??

När börjar magen synas & vad får man äta? Diskutera kropp & kost!

Vart hittar man en snygg BH??

Inläggav Mini80 25 dec 2009, 20:18

Hej Alla

Jag undrar vart man finner en snygg BH när brösten börjar att växa?? Jag är i vecka 20 och börjar få problem med attt finna en snygg BH som det inte är för mycket tantvarning på.För tyvärr verkar det inte finnas så mycket att få tag i :-(

Är det någon lyckligt lottad som har funnit en site eller affär som är duktiga på detta?

Kramar Mini
Mini80
Nykomling

Re: Vart hittar man en snygg BH??

Inläggav stajners 25 dec 2009, 22:22

Vet inte hur pass stor abröst du har med tanke på att du tänker skriver om tant-BHar. Men Twilfit tycker jag är en bra affär om man har den i sin närhet. De har snygga BHar i större storlekar.

Annars så hittade jag i en gammal tråd om amnings-BHar. Vet inte om länkarna är aktuella längre men du kanske hittar ngt. amnings-bh-26753-10.html
Jag kan rekommendera att antingen köpa en vanlig BH utan bygel för den brukar skava rätt bra när magen trycker på brösten (eller om det är tvärt om :)) Eller så är det lika bra att köpa en amnings-BH redan nu (är det länkarna visar). Är ju ändå snart som du kommer behöva det ändå. Onödigt att lägga pengar på ngt man inte ska ha så länge tänker jag, för det är inte alls säkert att du kommer ha samma storlek efter att du slutat amma.
Jag har fått gå upp i strl men det är för att jag gick upp en del när jag slutade amma...
Bild Bild Inga fel enligt utredning
MF 30/4 2011, v 6
MF 22/2 2011, v 13 (trots levande foster)
MA 16/9 2010, v 9 (fostret dött v 7)
stajners
Alltid online

Status: Stolt tvåbarnsmamma!

Inläggav sarajhb 26 dec 2009, 20:35

Hej!

Har du kollat lindex? De har ju iaf lite större storlekar än de flesta andra butiker av samma slag kan erbjuda.. Jag har hittat några där iaf =) Lycka till!
sarajhb
Nykomling

Inläggav maria_v 26 dec 2009, 21:24

change har underbart fina bh-ar. Har själv köpt vackra amnings bh-ar i större storlekar där!
Bild
Användarvisningsbild
maria_v
Stammis

Inläggav Coolbaby 15 jan 2010, 01:42

H&M har sköna amnings BH som inte trycker eller skaver. Men de ger bra stöd ändå tycker jag. Har börjat att använda dem redan för jag tycker det är så obekvämt med mina vanliga BH nu även om jag inte har speciellt stora bröst. Finns i 2-pack för 199:-
Coolbaby
Nykomling

Inläggav Emma&Tobias 15 jan 2010, 09:32

hej Mini80
jag känner igen ditt lilla problem och har inte kunnat köpa BH på H&M dom senaste 10 åren, lindex är det lite siså där med om man inte vill lägga för mkt pengar kan man gå upp en stl runt ryggen (då tappar man bokstäver på kupan) http://www.kleio.se/Shop/ skickar med en länk där du kan titta o beställa lite fräscha underkläder till inte allt för höga priser..
ska se vad mer jag har.
Lycka till
Bild
Emma&Tobias
Alltid online

Inläggav Emma&Tobias 15 jan 2010, 09:38

http://www.evasunderklader.se/bh/ är en till sen vet jag inte om nånting faller dig i smaken men jag tycker det fins en del som är värt att fundera lite på iaf
Bild
Emma&Tobias
Alltid online

< Återgå till Kroppen & gravidkost

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm