-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Vart hittar man en snygg BH??
7 inlägg • Sida 1 av 1
Vart hittar man en snygg BH??Hej Alla
Jag undrar vart man finner en snygg BH när brösten börjar att växa?? Jag är i vecka 20 och börjar få problem med attt finna en snygg BH som det inte är för mycket tantvarning på.För tyvärr verkar det inte finnas så mycket att få tag i Är det någon lyckligt lottad som har funnit en site eller affär som är duktiga på detta? Kramar Mini
Re: Vart hittar man en snygg BH??Vet inte hur pass stor abröst du har med tanke på att du tänker skriver om tant-BHar. Men Twilfit tycker jag är en bra affär om man har den i sin närhet. De har snygga BHar i större storlekar.
Annars så hittade jag i en gammal tråd om amnings-BHar. Vet inte om länkarna är aktuella längre men du kanske hittar ngt. amnings-bh-26753-10.html Jag kan rekommendera att antingen köpa en vanlig BH utan bygel för den brukar skava rätt bra när magen trycker på brösten (eller om det är tvärt om Jag har fått gå upp i strl men det är för att jag gick upp en del när jag slutade amma...
Re: Vart hittar man en snygg BH??Hej!
Har du kollat lindex? De har ju iaf lite större storlekar än de flesta andra butiker av samma slag kan erbjuda.. Jag har hittat några där iaf =) Lycka till!
Re: Vart hittar man en snygg BH??change har underbart fina bh-ar. Har själv köpt vackra amnings bh-ar i större storlekar där!
Re: Vart hittar man en snygg BH??H&M har sköna amnings BH som inte trycker eller skaver. Men de ger bra stöd ändå tycker jag. Har börjat att använda dem redan för jag tycker det är så obekvämt med mina vanliga BH nu även om jag inte har speciellt stora bröst. Finns i 2-pack för 199:-
Re: Vart hittar man en snygg BH??hej Mini80
jag känner igen ditt lilla problem och har inte kunnat köpa BH på H&M dom senaste 10 åren, lindex är det lite siså där med om man inte vill lägga för mkt pengar kan man gå upp en stl runt ryggen (då tappar man bokstäver på kupan) http://www.kleio.se/Shop/ skickar med en länk där du kan titta o beställa lite fräscha underkläder till inte allt för höga priser.. ska se vad mer jag har. Lycka till
Re: Vart hittar man en snygg BH??http://www.evasunderklader.se/bh/ är en till sen vet jag inte om nånting faller dig i smaken men jag tycker det fins en del som är värt att fundera lite på iaf
7 inlägg • Sida 1 av 1
|