-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
vart vänder man sig?
6 inlägg • Sida 1 av 1
vart vänder man sig?Nu har det gått 3,5 veckor sen förlossningen och jag har haft tyngdkänsla sen dess. Och haft ont. men sen i söndags har jag inte känt ngt alls och kunnat gå på promenader. (kanske ska nämna att jag blev sydd precis vid ändtarmsöppningen) Sen igår skulle jag bära upp vagnen för vår trappa (ej lång) och idag gör det jätte ont just där och när jag kollade med spegel såg det svullet ut och det känns när jag sitter ner..
Någong som vet vart man vänder sig? Är det sjukhuset? MVC? eller bara en gynekolog?
Re: vart vänder man sig?Gynakuten
Re: vart vänder man sig?Eller ring till sjukvårdsupplysningen först om du är osäker, de kan hänvisa dig vidare till rätt ställe. Men jag tror också på att det är kvinnokliniken/gynakuten du ska vända dig till.
Lycka till!
Re: vart vänder man sig?hej! hoppas det löste sig för dig,men till alla andra som läser tråden:
Vänd er till bb,man har rätt att få hjälp som nyförlöst därifrån. Eftersom man blivit sydd eller vad det än kan vara som inte känns bra,är det ju bättre att vända sig direkt där man varit som patient eftersom annars tar det en väldans många omvägar för att komma till "källan". Så vid obehag eller vad må vara så vänd er till bb,där ni vart förlsösta så hjälper de er.
6 inlägg • Sida 1 av 1
|