-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Vattenavgång
13 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: VattenavgångHmm svårt att säga men det kan vara lite av vattnet. dock brukar det komma mer efter ett tag. Mitt vatten sprrade inte riktigt men det forsade inte massor heller dock var det som att jag kissade på mig och jag kunde inte hålla igen. Jag kunde ha binda på mig dock utan att det gick igenom. Är du dock osäker så ring förlossningen och fråga. Sätt på dig en binda iallafall ifall de skulle vilja att du kom upp, då kommar de på bindan. De behöve inte kolla min binda för mitt vatten rann på golvet när jag tog av mig trosorna för att de skulle undersöka om det kom vatten från livmodern.
Mamma till Heiley (110123)
Re: VattenavgångTack för att du tog dig tid att svara, men nu i efterhand visade det sig att det inte var vattnet. Dock gick vattnet 2 timmar efter mitt beräknade bf kl 02.00 på natten, och det var verkligen ingen tvekan om att det var vattnet hehe. Lillkillen kom ut 2 dygn efter att vattnet gått av en igångsättning
Re: Vattenavgångjaså vad kul!. Ja det är alltid svårt och veta när man aldrig varit med om det förut. Så här i efterhand förstår man inte att man kunde vara så orolig och undra så mycket som man gjorde för man märker verkligen när förlossningen på G vare sig det är vattnet som går eller man får värkar...lycka till!
Mamma till Heiley (110123)
13 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
|