Teresa Hellgren

Hej Erika! För några år sedan pratade jag med en barnallergolog p...

Kostrådgivare

Vattenavgång

Förlossnings ämnen - Smärtlindring, oro, ställning, partners roll och annat som rör förlossningen.

Re: Vattenavgång

Inläggav elinorlilja 30 apr 2011, 12:49

Hmm svårt att säga men det kan vara lite av vattnet. dock brukar det komma mer efter ett tag. Mitt vatten sprrade inte riktigt men det forsade inte massor heller dock var det som att jag kissade på mig och jag kunde inte hålla igen. Jag kunde ha binda på mig dock utan att det gick igenom. Är du dock osäker så ring förlossningen och fråga. Sätt på dig en binda iallafall ifall de skulle vilja att du kom upp, då kommar de på bindan. De behöve inte kolla min binda för mitt vatten rann på golvet när jag tog av mig trosorna för att de skulle undersöka om det kom vatten från livmodern.
Mamma till Heiley (110123)
Användarvisningsbild
elinorlilja
Alltid online

BF: 110123
Bor: Skärblacka
Status: Mamma till Heiley

Inläggav FiaD 30 apr 2011, 21:35

Tack för att du tog dig tid att svara, men nu i efterhand visade det sig att det inte var vattnet. Dock gick vattnet 2 timmar efter mitt beräknade bf kl 02.00 på natten, och det var verkligen ingen tvekan om att det var vattnet hehe. Lillkillen kom ut 2 dygn efter att vattnet gått av en igångsättning :D
FiaD
Alltid online

BF: 240311

Inläggav elinorlilja 10 maj 2011, 22:40

jaså vad kul!. Ja det är alltid svårt och veta när man aldrig varit med om det förut. Så här i efterhand förstår man inte att man kunde vara så orolig och undra så mycket som man gjorde för man märker verkligen när förlossningen på G vare sig det är vattnet som går eller man får värkar...lycka till!
Mamma till Heiley (110123)
Användarvisningsbild
elinorlilja
Alltid online

BF: 110123
Bor: Skärblacka
Status: Mamma till Heiley

Föregående

< Återgå till Förlossningen

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm