-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Vattengymnastik (KVÄLLAR) i STOCKHOLM????
3 inlägg • Sida 1 av 1
Vattengymnastik (KVÄLLAR) i STOCKHOLM????Hej allesamans!
Nu har jag letat som en tok efter vattengymnastik, samt mamma gympa i Stockholm. Har hittat en massa olika kurser MEN inga kvällskruser. Av någon anledning så är majoriteten satta antingen vid 10.00 eller vid ca 16-17.00, eventuellt någon lördags förmiddag. Och dilemmat är att jag jobbar inom handels, på heltid för den delen och har en tjänst som gör det lite omöjligt att hinna med det om det inte råkar finnas kvälls kurser. Oftast jobbar jag 9-19 eller 10-19.30 och ganska så många helger för den delen. Så jag tänkte fråga er, har ni några tips? Vet ni om någon aktivitetskurs för gravida som startar efter 19.00 eller 18.00 (kanske har tur och kan pilla lite på arbetsschemat). Helst inne i stan då jag jobbar mitt i hamngatan och allt annat skulle bara bli allt för sent då jag åker kommunalt överallt Ha en trevlig dag tjejer /Illamående och sömnlösa Vida
Re: Vattengymnastik (KVÄLLAR) i STOCKHOLM????Vattenhuset har vattengympa i Sickla och Älvsjö för gravida. Kolla deras hemsida, det är kvällstid, men jag vet inte m det är så sent dom du efterlyser...
Re: Vattengymnastik (KVÄLLAR) i STOCKHOLM????Jag gick på vattengympa på Planet Fitness vid Norrtull. Det var dock inte gravid-gympa, men det funkade bra ändå. Jag körde till och med v 34-35 nånting...
3 inlägg • Sida 1 av 1
|