-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Vattnet?
9 inlägg • Sida 1 av 1
Vattnet?När jag gick upp i morse var allt normalt.. Gick en sväng med hunden kom in och la mig igen.. sen märkte ja hur ja nästan kissa på mig lite men va inte kissnödig.. när ja gick på toa så var de blött i trosorna vad är detta ett tecken på?
mitt vatten gick inte av sig själv, men jag kan lova att du inte skulle behöva fråga om det var det... det fullkomligt forsar ur en....
däremot kan det vait en vattnig flytning... jag hade det i slutet och jag trodde med att det var vattnet....
när mitt vatten gick med Joshua så hade jag ett litet hål på moderkakan vi joshuas huvud. När jag satt upp rann det och när jag lade mig ner så slutade det. Så höll det på tills dem fick ta hål på hinnan. kolla upp det i alla fall. vilken vecka är du i?
Ring till förlossningenJag tycker absolut du ska ringa till förlossningen. När jag kom till förlossningen och berättade att det hade känts som om det sipprade lite vatten då och då blev barnmorskan jättearg på mig för att jag inte hade hört av mig. Allt är säkert jättebra med din bebis - men ring absolut till förlossningen och prata med dem. Lycka till!
9 inlägg • Sida 1 av 1
|