-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Vecka 39 och mår hmmm
4 inlägg • Sida 1 av 1
Vecka 39 och mår hmmmHej!
Nu är slutet nära. Vecka 39+4 och mår konstigt. Har ju inte mått bra alls men nu så söker man tecken på förlossning Har sedan i fredags haft en molande värk i ljumskar och ner i låren och ut i höfterna(har haft både ischias och foglossning). Mår också konstigt i magen. Den sköter sig men något är inte som "vanligt". Någon som känner igen sig i detta nu eller som själv mådde så precis innan förlossning?
Re: Vecka 39 och mår hmmmSamma känsla här, känner igen det du beskriver!
Jag har två veckor kvar till BF o har sen igår fått molande värk i just ljumskar, höfter o rygg, det "trycker på" liksom. Trycker på även i magen så jag nästan mår illa. Har ett barn sen innan o hade då inget av detta när jag väntade honom. Jag har också foglossning o har varit 50% sjukskriven för detta. Fast det känns inte som värkarna kändes förra gången. De är ju ganska distinkta, kommer o går, medan det här är mer tryck. Men kanske nåt på g? Det lär märkas!
Re: Vecka 39 och mår hmmmmina förlossningar har allihopa startat med ont i ljumskar och ischias
Re: Vecka 39 och mår hmmmkäbber detsamma, har 11 dagar till bf...fast har känt så iaf 2 v men det blir bara värre och magvärk i "kass" i magen :p har aldri vart gravid längre än såhär:p sista tjejen kom "nu" i w 38+3 och så nu går ja över tiden hehehe känns så iaf ..tyvärr :p
4 inlägg • Sida 1 av 1
|