-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Vecka 8
3 inlägg • Sida 1 av 1
Vecka 8Ja.. har nu idag gått in vecka 8..
Har väl inte så väldiga hormon problem... det jag känner av är.. hård i magen nått så fruktansvärt... uppblåst... lite ont i brösten ibland.. svagt illamående.. oxå bara ibland.. trötthet... känner mig som att man vore dyngbakis emellanåt.. lite halsbränna... JÄMT hungrig.. tur man har en anledning till att få äta hela tiden..
Re: Vecka 8Hej! Kan ju börja med att gratulera samt hoppas att det gick bra hos bm. Fick du något ultraljud?
Själv är jag i mitten på v. 8 och ser precis som du framemot när 3 mnd har gått. Jag har gjort ett ultraljud för tre dagar sedan (13mm lång och dunkande hjärta..) på en privatklinik då jag ej fick ett av bm på vårdcentralen. Måendet är ungefär som du beskriver. Magen mår inte bra!! Stenhård!! Men en kiwi varje morgon ska jag börja med som jag blev rekommenderad! Hoppas allt är bra med dig annars!
Re: Vecka 8Tackar så mycket,..
Har känt mig mer o mer trött nu några dagar... brösten spänner lite mer.. magen fortfarande stenhård.. men man börjar ju vänja sig nu..hehe.. fullkornsbröd o frukt o fiberflingor..så går det.. Inte länge nu tills dessa 3 månader har gått... så börjar slappna av mer o mer.. och låta bli o tänka på tråkigheter.. ska hålla alla mina tummar för dig oxå.. och hoppas att vi får friska fina dec/jan bebisar..
3 inlägg • Sida 1 av 1
|