-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Vi gravida som gråter över småsaker!
3 inlägg • Sida 1 av 1
Vi gravida som gråter över småsaker!Hej alla!
Jag hittade ingen tråd om detta så jag startade en själv helt enkelt! Jag vill höra om allas roliga upplevelser när man bara börjar gråta för så gott som ingenting. Jag vet själv hur det är, är i vecka 6 (5+1) nu och igår när min vän kom från london och gav mig en kram så började jag stortjuta direkt! Visst hade det varit förståeligt om hon hade varit borta i flera månader men hon hade bara varit borta i EN månad! Och nu för cirka en kvart sen så satt jag och åt lite och min hund låg och såg jätte söt ut (sötare än vanligt tydligen enligt mig) så jag började gråta, igen! Haha tänk så tokig man blir av dessa graviditetshormonerna! Så berätta! Roligt att läsa om andras upplevelser!
Re: Vi gravida som gråter över småsaker!Jag började gråta till Ernst Kirsteigers sommar program en gång för någon månad sedan, jag tror jag över romantiserade hela serien lite
Är nu i v25
Re: Vi gravida som gråter över småsaker!Haha jag gråter verkligen över allt just nu. Lyssnade på ABBA's Our last summer och stortjöt för någon dag sen haha
3 inlägg • Sida 1 av 1
|