Madeleine Kil...

Det är en rekommendation att man inte ska äta produkter som är gjo...

Barnmorskan

Vi med fibromyalgi

Illamående, ultraljud & sparkar, här diskuteras graviditet.

Vi med fibromyalgi

Inläggav cathrinkarlsson 14 jul 2011, 20:12

Hej allihopa, ni med fibromyalgi och ni utan.
Alla är välkomna att vara med här att diskutera denna sjukdom.
Mitt namn är Cathrin Karlsson. Jag fyller 22 år i november. Bor i Trollhättan (ca 8 mil från gbg) med min sambo och våra 2 katter. Är gravid med mitt första barn och har diagnosen fibromyalgi. Har varit inne lite på google och läst om detta men kan vara skönt att få diskutera med andra hur ni känner.

Kram på er där ute!
cathrinkarlsson
Stammis

Re: Vi med fibromyalgi

Inläggav Minisen 27 jul 2011, 23:33

hej Cathrin,

jag har inte själv blivit diagnoserad men har en mamma som levt med sjukdomen i 30år så jag har vuxit upp med den och vet vad det hela innebär. Hennes problem började tidigare men bröt ut i samband med att hon väntade min lillasyster. Dâ jag själv har mânga symptom och haft problem med värk i leder har hon alltid tröstat mig med att allt är möjligt trots sjukdomen, man fâr bara räkna med att det tar längre tid. Alltsâ lyssna pâ kroppens signaler och VILA när du behöver. Det är extra viktigt under graviditeten, sâ ta hand om dig och din kropp sâ ska du se det kommer gâ bra. Att ha ngn till hands precis efter förlossningen är guld värt sâ du kan fâ vila.
Minisen
Nykomling

Re: Vi med fibromyalgi

Inläggav cathrinkarlsson 10 aug 2011, 17:00

Hej minisen,

Okej vi får hoppas att du inte får det då! Det är verkligen ingen rolig sjukdom!
Jag har ju tyvärr fått missfall för några veckor sen så jag är inte inne här så ofta längre.. Kollar bara läget ibland :) Bearbetar fortfarande missfallet litegrann så det är lite jobbigt att läsa om grav.
Hoppas verkligen att du klarar dig från det och lycka till!
cathrinkarlsson
Stammis

< Återgå till Gravid forum

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm