-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Vi med PCO
15 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Vi med PCOHär tänkte jag att vi som har PCO och försöker att bli gravida skriva. Ni andra är också välkomna att vara med
Re: Vi med PCOHej hej.
Jag är gravid men jag blev diagnostiserad för lite mer än ett år sedan. Vi började med bebisverkstad på en gång (utan att äta någon medicin för det) och ca nio månader senare lyckades vi ![]()
Re: Vi med PCOHej Jag fick också diagnosen pco lyckases i och för sig inte utan hjälpmedel men med hjälp av pergotime få två underbara barn.Kan rekomendera Dr Stånge på Sophiahemmet .Världens bästa läkare
Fortsätt gärna skriva hur det går Lycka till
Re: Vi med PCOHej Nannas mamma! Förstår att Nanna längtar efter syskon. Vet man om du hade PCO redan vid första graviditeten?
Re: Vi med PCONej jag hade inte PCO vid första graviditet. Men idag har jag ägglossning...det har jag inte haft på flera år så jag är jätteglad. Ägglossningen har jag fått med hjälv av pergotime..
*pirrigt*
Re: Vi med PCOHej jag fick min pco diagnos i maj i år. Började med pergotime i juni och hade turen på våran sida och blev gravida på första försöket. Hade försökt sen maj 08..
Re: Vi med PCOHej! Jag har vetat om min pco ganska länge, 12 år.
Har ägglossning 1-2 ggr/år om jag inte äter pergo. Har lyckats bli gravid 3ggr men inte lyckats gå en full graviditet...men vi kämpar vidare. Änglaflicka 16/12-07
Ma Dec-08 Änglapojke 23/6-09 Våran solstråle Edvin 16/2-11
Re: Vi med PCOJag fick min pco diagnos för ca 2,5 år sedan när vi försökte bli gravida. Hade inte försökt länge, men jag har aldrig haft regelbunden mens så jag sökte snabbt. Blev gravid på 2 försöket med pergo tror jag. Det slutade dock i mf, men på 2 försöket igen så lyckades vi och för ca 1 år sedan fick vi en liten guldklimp. Har nu börjat med pergotime igen för att försöka med syskon. Hade ÄL i helgen...
15 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
|