-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Vi som äter apiforce
14 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Vi som äter apiforcejo men jag tänkte om någon vet om en bra sida att beställa ifrån? snabb leverans och så....
Re: Vi som äter apiforceJag åt 2 glandin och 1 apiforce från mensens start till jag plussade BIM -4. Då hade jag försökt 6 aktiva försök innan utan resultat. Så det fungerade ju för mig iaf. Ska ju inte vara nått skadligt egentligen att äta det efter ÄL vad jag hört, så man kan nog fortsätta.
Re: Vi som äter apiforcenu har jag beställt 150 st glandin och 150 st apiforce...hehe..vill ha dom nu!!!
Re: Vi som äter apiforcehar problem att välja mellan efamol och apriforce, det står ju att: "Det är bidrottninggelé. Det sägs att de små bina matar bidrottningen med så mycket gelé så att hon blir superfertil och kan lägga så många ägg som möjligt."
Men sen är det många som talar väl om efamol med! Låter inte alls bra att blanda tycker jag! Men vem ska man fråga?! Än en gång kommer den,
längtan En saknad efter något mer, något som skulle varit mitt En längtan efter andetag, som skulle varit ditt <~♥~> Du finns i drömmar, i tankar och hjärta Men din saknad i verklighet, är det som smärtar <~♥~> Tro mig när jag ber, när jag blundar och ler Det är din närhet, dina händer, ditt ansikte jag ser
14 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
|