-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Vi som precis fått missfall men vill göra nya försök!Re: Vi som precis fått missfall men vill göra nya försök!Kramisar Jessie!!
Usch hoppas att du snart är på benen igen!! Styrkekramr från mig...
Re: Vi som precis fått missfall men vill göra nya försök!Jessie: Men vad händer
Re: Vi som precis fått missfall men vill göra nya försök!Jessie: Massa styrkekramar till dig!!! Hoppas verkligen att allt går bra för dig!!
Make a pregnancy ticker------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ MA 6 Nov -11 (v.10)
Re: Vi som precis fått missfall men vill göra nya försök!Jag är hemma!
Tack för alla tankar och ord! NI är guld värda! Kram * Försökt sen sommaren 2009.
* Utredningen säger att det inte är något fel. ![]() Följ gärna vår resa: http://minbebis.com/blogg/jessieh/ MF 090912 (v 5+3) MF 100112 (v 6+5) MF 100513 (v 5+0) Utomkvedes 120111 (v 5+0) Ta inte livet för givet, det är alldeles för kort för det.
Re: Vi som precis fått missfall men vill göra nya försök!Jessie:
Oj mycket har hänt på en vecka! Skönt att du fått komma hem från sjukhuset nu, och din äggledare har du fått behålla om jag läst det hela rätt. Men cellgifter kan jag tänka mig är hemskt jobbigt - man hör ju så mycket om väldigt besvärliga biverkningar för de som måste ta cellgifter. Hoppas på det bästa och att du bara blir bättre och bättre nu! Tänker på dig. /Kram
Re: Vi som precis fått missfall men vill göra nya försök!Ja Angelina! Det är skönt att slippa sjukhuset. Man blir alltid sjukare där.
* Försökt sen sommaren 2009.
* Utredningen säger att det inte är något fel. ![]() Följ gärna vår resa: http://minbebis.com/blogg/jessieh/ MF 090912 (v 5+3) MF 100112 (v 6+5) MF 100513 (v 5+0) Utomkvedes 120111 (v 5+0) Ta inte livet för givet, det är alldeles för kort för det.
Re: Vi som precis fått missfall men vill göra nya försök!Blev ett tidigt mf denna gången. Började blöda idag. Tråkigt tråkigt tråkigt. Väntat då gravtestet blev neg igår men ledsen ändå...
Re: Vi som precis fått missfall men vill göra nya försök!Beklagar hallon75! Kram på dig
* Försökt sen sommaren 2009.
Re: Vi som precis fått missfall men vill göra nya försök!Nu har jag kommit igång med jobbet oxå. Första dagen idag och det är skönt att vara tillbaka i rutinerna igen.
Var är alla? Tycker det är tyst i denna tråden nu. Men det kanske är en del av sorgprocessen. Ha en underbar helg! Helt underbart väder här nere i söder. * Försökt sen sommaren 2009.
Re: Vi som precis fått missfall men vill göra nya försök!Hej JessieH! Skönt att du är tillbaka på banan igen!
Själv hoppas jag på ÄL nästa vecka - försöker att tänka positivt och hoppas på att vi får till det igen snart. Har bokat tid hos gyn om två veckor bara för att se så att allt ser ok ut...att allt fortfarande sitter där det ska liksom...så kanske det är lättare att slappna av lite sen. Dock ska jag dit ungefär direkt efter den förväntade ÄL... Kan ett VUL på något sätt förstöra om ägget precis skulle ha blivit befruktat..?
|