Madeleine Kil...

Det är en rekommendation att man inte ska äta produkter som är gjo...

Barnmorskan

Vi som tar Puregon!

Träffa andra som har svårt att bli med barn här.

Re: Vi som tar Puregon!

Inläggav Gilisen83 17 dec 2011, 17:13

Gilisen83 skrev:
Stinen79 skrev:Hej tjejer!

Jo jag avslutade ju min puregonkur efter att ha två finfina ägg, tog dubbel ovitrellespruta denna gången för att äggen verkligen skulle lossa!!

Sen började den hemska väntan, visste att jag måste vänta 16 dagar efter ovitrellesprutan innan jag kan testa mig. Några dagar innan jag skulle testa mig började jag få väldigt ont i brösten och jag hade en sjuuuuk magvärk. Ungefär som den värsta mensvärken gånger 10 :!: Den höll i sig i ca 10-15 min sen släppte den, det hände flera dagar och nätter i rad...

Sen på dag 16 var det dax för test, och det var ett klart o fint plus :shock: Rusade in till sambon för att visa, vi var helt extatiska :lol:

Dagen efter tog jag ett digitalt test med veckoindikator, det visade "Gravid 2-3 veckor". Känns fortfarande helt overkligt :)

Imorrn ska vi till min gyn o göra vul så man får det svart på vitt, o då e jag ganska exakt 5 veckor ifrån äl... Dom flesta räknar ju från senaste mens men det fungerar inte för mig eftersom jag sprutade puregon i 22 dagar :!: Så antingen e jag i v5 eller om man ska lägga till ca två veckor v7 :P

Ska bli spännande o se vad han säger min gyn, illamående som sjutton har jag varit sen i helgen. Mycket svårt att äta... Men d e ett angenämt problem :)

Kram på er

Åååå va kul å höra :lol: Blir alldeles tårögd.
Håller alla mina tummar för att allt ska gå bra för er.
Jag tog ovitrellespruta igår, så nu blir det en låååång och jobbig väntan. Hoppas 16dagar går fort!!

kram

Hur gick det stinen? var du gravid?
kram
Har försökt bli gravid sedan dec-09
Användarvisningsbild
Gilisen83
Nykomling

BIM: 111227

Inläggav Stinen79 17 dec 2011, 17:25

Jajamensan, gravid e jag :)

E idag i vecka 7+1 (enligt min gyn), när vi gjorde val i torsdags så såg vi både en liten krabat o ett hjärta som slog. Helt fantastiskt :D

Hoppas det går lika bra med Puregon som för oss :)

Kram
Stinen79
Stammis

Inläggav Gilisen83 17 dec 2011, 18:23

Stinen79 skrev:Jajamensan, gravid e jag :)

E idag i vecka 7+1 (enligt min gyn), när vi gjorde val i torsdags så såg vi både en liten krabat o ett hjärta som slog. Helt fantastiskt :D

Hoppas det går lika bra med Puregon som för oss :)

Kram

GRATTIS!!!!! :lol: :D :) Åh va kul

Får se hur det går för mig den här gången. Ska göra ett test den 29:e
Lååååååång väntan
Har försökt bli gravid sedan dec-09
Användarvisningsbild
Gilisen83
Nykomling

BIM: 111227

Föregående

< Återgå till Svårt att bli med barn

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm