-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Vi som väntar och längtar efter att bli gravida igen!Re: Vi som väntar och längtar efter att bli gravida igen!Therese: Jag fick ma i höstas och ofostrig graviditet i februari. Vid mitt ma valde jag skrapning, fanns inga rester, och fick tillbaka mensen efter 5 veckor. Nu när jag fick ofostrig graviditet fick jag inte välja, så då fick jag tabletter. Då fanns det rester kvar, som skulle komma ut med mensen. Mensen kom tillbaka efter 6 veckor.
Efter skrapningen tror jag att jag hade äl efter 3 veckor, vilket stämmer med mensen. Efter tabletterna hade jag äl efter 4 veckor, men då alla rester inte var ute fick vi inte börja försöka.
Re: Vi som väntar och längtar efter att bli gravida igen!Ok! Tatyana: Kanske min mens dyker upp snart ändå
När borde man kontakta gyn för en kontroll?
Re: Vi som väntar och längtar efter att bli gravida igen!Therese1983: Det tog mig 7 veckor innan jag fick min mens... Jag fick dock inte skrapas, utan tog bara tabletter och sen kunde läkaren se på VUL att allt var ute... Har du fått göra något VUL efter skrapningen? Varför har du inte fått gå på någon efterkontroll? Det borde alla få göra kan jag tycka...
Re: Vi som väntar och längtar efter att bli gravida igen!Hej
Här har ni ännu en som längtar efter att bli gravid. Fick i söndags konstaterat att fostret i magen inte hade hjärtljud mera. Var 7+5...och vi hade sett hjärtljud på VUL ca 10 dagar före det. Så det känns för jävligt. Skulle ha varit vårt första barn. Fick tabletter i måndags, och på tisdagen kom själva "uttömingen" igång. Blöder ännu.Ska på kontroll på tisdag för att se om allt har kommit ut. Längtar bara till att få se plusset igen!
Re: Vi som väntar och längtar efter att bli gravida igen!Förstagångare: Så tråkigt...
Lycka till på kontrollen på tisdag! Det går nog jättebra!
Re: Vi som väntar och längtar efter att bli gravida igen!hejsan..!!
Ja hänger gärna på Jag och min sambo försöker oxå igen efter ett missfall vi hade i mars/april, men nu vet ja inte om ja är gravid, de enda råd ja har fått är att vänta tills nästa mens som ska komma om fem dagar..!! Längtar sååå mkt efter ett litet knott och hoppas givetvis massor //MVH Mini78
|