Maria Wigbrant

Hej! Innebandy är en av de aktiviteter vi inte rekommenderar un...

Träningsrådgivare

VI SOM VILL BLI GRAVIDA IGEN EFTER MISSFALL

Nytt försök efter missfall.

Re: VI SOM VILL BLI GRAVIDA IGEN EFTER MISSFALL

Inläggav arizza 31 maj 2011, 20:01

Hej. Vill också vara med. Fick beskedet i söndags :cry: . Ska till kvinnokliniken på tisdag, vet inte hur det blir där. Vill blöda NU och slippa tabletter eller skrapning. Längtar efter en bebis :( .

Är fortfarande chockad och ledsen men gråter inte lika mycket längre, jag vet att jag kommer bli ledsen igen när det väl kommer ut. Samtidigt vill jag bara få ur det min kropp nu. Väntan är djävulsk :evil: :cry:
Fick reda på MA 29/5-11 (v.8+6 troligtvis dött sedan v. 4 - 5)

Utomkved augusti 2011

Bild

http://ettmndags-exberttar.blogspot.com/
Användarvisningsbild
arizza
Alltid online

Status: Hatar missfall

Inläggav Tina82 25 jul 2011, 13:00

Hej!
Snälla finns det någon som skulle kunna hjälpa mig som kanske har varit i samma situation vet nämligen inte vad jag ska göra. Jag var med om ett MA den 24 april i år fostret hade dött i v 5 och jag fick mitt MA i vecka tolv. Allt kom ut av sig själv så jag behövde aldrig bli skrapad eller ta tabletter. Blödde ca I - 2 veckor efter men inte så kraftigt sedan dröjde det ända till den 22/6 tills jag fick mens den var dock inte så riklig men jag antar att det kan vara så när man har varit med om ett MA. Det knepiga är att jag har inte fått någon mens igen efter detta och den borde ha kommit i veckan?? Har tagit grav.test och det visade neg, det var dock ett billigt test från Ullared men det ska väl inte spela någon roll??Kan mensen fortsätta och krångla och utebli så här jag menar det är ju ett tag sedan MA ägde rum nu??? Borde det inte ha rätta till sig. Kanske borde jag ta kontakt med sjukvården men jag fick så dåligt bemötande när jag drabbades av mitt MA så jag vill helst inte göra det så finns det någon här som varit med om samma sak snälla hör av er det hade betytt så mkt!!
Tina.
Tina82
Nykomling

Inläggav Lillan08 25 jul 2011, 21:43

Tina82: Jag tror att mensen kan strula ganska mycket efter ma/mf! Det är olika för alla men är du orolig så tycker jag att du ska ta kontakt med sjukvården! Om du är missnöjd med det "förra" stället så ta konakt med någon annan. Det finns ju privata kliniker och det kostar inte mer än den allmänna!

Lycka till!
Bild

Bild

ma 30/10-10
mf 23/7-11
Lillan08
Alltid online

Föregående

< Återgå till Gravid efter missfall

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm