-
Graviditet
- Bli gravid
-
Gravid forum
- > Gravid vecka för vecka
- > Första trimestern
- > Andra trimestern
- > Tredje trimestern
- > Allmänna trådar om graviditet
- > Kroppen & gravidkost
- > Hälsa under graviditeten
- > Bebisen i magen & ultraljud
- > Barnets namn
- > Vänta barn - medlemsgrupper
- > Majbarn 2013
- > Junibarn 2013
- > Julibarn 2013
- > Augustibarn 2013
- > Septemberbarn 2013
- > Oktoberbarn 2013
- > Novemberbarn 2013
- > Decemberbarn 2013
- > Januaribarn 2014
- > Februaribarn 2014
- Snack om förlossningen
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Ryggproblem =/
9 inlägg • Sida 1 av 1
Ryggproblem =/Jag måste fråga...
Ärdet någon som har något bra sätt att lindra dessa verkar i ryggen som har börjat komma nu? Jag har ryggproblem sen innan, men de har blivit mkt värre nu. hur ska jag göra för att lindra mitt lidande! Jag har provat olika sätt att sitta,ligga,sova och gå... Jag har även provat alvedon och värmekuddar.... inget av detta verkar hjälpa det minsta. snälla HJÄLP! tack på förhand!
Du har inte tillgång till att få låna en "Tens"apparat??
Det är bra mot ryggvärk. Jag har fått låna en från sjukgymnastiken här. Fråga efter en sån,
Jag var med om en bilolycka för snart två år sedan, har konstant ont i ryggen.. köpte en TENS men jag tyckte inte att den hjälpte. Bytte den mot en värmeväst och det vart bättre.. det ena man kan göra som är "gratis" och kan användas när som helst är byta ställning ofta, växla mellan att sitta stå och ligga! Hoppas verkligen att jag inte får mkt värre problem med ryggen än vad jag redan har, det räcker verkligen som det är! Lider nått så otroligt med dej loppan.. hoppas att du har en förstående omgivning som inte ber dej anstränga dej så mkt!! Lycka till..
Njaa.. jag vet inte det jag...
Just nu är jag och hälsar på min sambos syster 13 mil hemmifrån eftersom Johan hade lovat att vi skulle komma ut till skärgården en sista gång innan bebisen kommer så just nu ligger jag i en soffa :S Annars så brukar de vara förstående. Värmeväst låter som att det skulle kunna vara skönt... Tack för tipset!
9 inlägg • Sida 1 av 1
|