-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Vilka har BF September 2011 ???
22 inlägg • Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Re: Vilka har BF September 2011 ???Hej.
Jag är beräknad till 17 september. Tecknade försäkring på trygg hansa, tyckte det verkade som en bra ide
Re: Vilka har BF September 2011 ???Jag har det ligger i min vanliga försärking så jag behöver bara ringa och säga till att jag är gravid så skriver de till det i försäkringen.. så gjorde jag förra gången..
Jo jag har mått väldigt illa sista tiden så i dag tog jag mig till apoteket och köpte mig seaband och illamåendet försvann på mindre än en timme visst det känns fortfarade men bara det att jag har ätit middag utan behöva fundera på vart närmaste papperskorg eller påse är kändes underbart.. så jag hoppas att det fortsätter att hålla i sig.. på fredag ska jag på inskrivning innan jobbet och sen jobba 4 timmar, det blir spännaden även om jag inte känner att det kommer kunna sägas så mycket som jag inte redan har pratat med min bm om eftersom att jag haft en hel del smärtor i magen och mått ganska dåligt... men tro inte att jag fått komma på nå extra kontroller eller fått nått ul för det vore onödning bättre att låta en blivande mamma drömma sina mardrömmar och fundera på om det ens är en bbeis där i magen etc.. Okej att det inet skulel vara en då har jag ökat mitt omfång på magen med 10-15 cm utan luft men i alla fall mina mardrömmar varje natt är att när vi kommer upp på ul så säger bm det finns ingen bebis och sen blir jag hemskickad., detsutom är jag Houghs ... så risken/möjligheten att de är två är ju otroligt stor så de vore ganksa skönt att veta nu så man kan börja planera.. då vi flyttar om nån månad och inte vill behöva göra om hela möbleringen och så där utan tänkta möblera och planera för bebis/bebisarna på en gång..
22 inlägg • Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
|