-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Vilka har BF September 2011 ???
22 inlägg • Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
Vilka har BF September 2011 ???Hej Alla,
Jag är precis nygravid och är beräknad den 30 Sept enligt min beräkning, skall på inskrivning den 16:e Feb nu så får se om jag får samma BF då, är det några fler som har beräknad födelse i September ?? Skulle vara så roligt att följas åt och kunna prata med varandra om allt och hur man mår och ja massor. Hoppas de kommer fler hit till denna tråden
Re: Vilka har BF September 2011 ???Heej
Re: Vilka har BF September 2011 ???Tack
Re: Vilka har BF September 2011 ???grattis till plusset
Två Pojkar födda -2009.01.03 och 2011.09.16, och en liten trea i magen
[/url]Make a pregnancy ticker![]() ![]() ![]()
Re: Vilka har BF September 2011 ???septemberfoeraeldrar-428/
här är alla trådar som finns under september 2011 om du klickar på gravid och sedan klickar på medlemsgrupper så hittar du dit Men vi är också beräknade i september 23 närmare bestämt då väntas "enno" komma ut
Re: Vilka har BF September 2011 ???Är beräknad till ca 22 sep enl min beräkning!
Re: Vilka har BF September 2011 ???Nastan samma dag som dig!!! Fick precis reda pa idag att nr 2 ar pa vag och verkar som 1:a oktober galler for oss. Antligen, efter 7 manader utan nagon bebis....
Re: Vilka har BF September 2011 ???Va mysigt med lite folk i gruppen =)
Kul, ja 1 okt är ju väldigt nära 30 Sept =) Vart bor ni alla ? Jag bor i sthlm =)
Re: Vilka har BF September 2011 ???Vi bor i västerås så inte så långt från dig
Re: Vilka har BF September 2011 ???Ah va roligt, jag vill ju så gärna börja träffa nya vänner som väntar bebis med runt samma vecka som jag =) är ju mycket roligare att träffa folk som med väntar och man ska föda någorlunda samma tider, blir ju roligt att följas åt och ja man har väl lite mer gemensamt med andra som med väntar barn än ens vänner som inte har eller väntar barn...
22 inlägg • Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
|

[/url]